"Жизнь налаживается". У Кремлі вимагають від провідних компаній надсилати позитивні новини про уряд

У Путіна розробили інструкції для "стрічки позитивних новин".

Кремль надіслав провідним російським компаніям інструкції з формування позитивного іміджу уряду.

Про це повідомляє Reuters, посилаючись на семисторінковий документ, який опинився в розпорядженні редакції.

Як зазначається, документ, який був надісланий провідним 17 державним і 28 приватним компаніям, зокрема, "Роснефть", "Газпром", "Новатек", "Лукойл", "Сургутнафтогаз" тощо, закликає надсилати уряду інформацію для формування "стрічки позитивних новин", наприклад, створення нових робочих місць, об'єктів інфраструктури та досягнення науки, особливо тих, де була надана держпідтримка.

"Життя більшості співгромадян стало набагато спокійнішим, комфортнішим, цікавішим. Однак багато прикладів часто залишаються поза увагою ЗМІ. Перед нами стоїть завдання ретельно і творчо підійти до відбору таких інфоприводів і тем для подальших пропозицій ЗМІ", - йдеться у документі, який також визначає формат новин, зокрема, "життя налагоджується" і "було-стало", і термін їхнього відправлення.

Так, згідно з інструкціями, компанії повинні надсилати позитивні новини щотижня, в понеділок або найпізніше - в першій половині дня у вівторок, а сама інформація має подаватися у вигляді таблиці, додані події - виділені кольором. Окрім цього, компаніям потрібно вказувати контактну особу, яка може надати ЗМІ додаткові матеріали, повідомити знімальній групі, як дістатися до місця, оформити перепустки та акредитації.

Як вважають у Reuters, про цю ініціативу попросив перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко. Водночас в уряді прокоментувати нововведення відмовились, як і в п’яти найбільших компаніях за ринковою капіталізацією.

Нагадаємо, спецслужби США звинувачують Росію і особисто Путіна в організації кампанії щодо втручанню в вибори президента США за допомогою пропаганди і хакерських атак. Володимир Путін та інші представники російської влади категорично заперечують будь-яку причетність до спроб втрутитися в хід американських виборів.

Нещодавно російське видання РБК опублікувало розслідування про причетність так званої "фабрики тролів" з Санкт-Петербурга до втручання в американські вибори – журналістам вдалося знайти та підтвердити причетність кремлівських ботів мінімум до 120 спільнот і тематичних акаунтів у соціальних мережах.

Один зі співробітників "фабрики" розповів журналістам, що завданням ботів була не передвиборча гонка в США, а створення акаунтів і проведення флешмобів, які будуть підхоплювати великі ЗМІ і ключові медіаперсони.

На початку вересня керівництво Facebook заявило, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі, на яку було витрачено приблизно $ 100 тис. Після того, як на адресу компанії почала лунати критика, та оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами.

Залиште свій коментар

Наступна публікація