Зростання акцій та прихильників. Скандал навколо Каперніка та Nike призвів до неочікуваного ефекту

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Попри критику, продаж товарів бренду тільки зростає.

Від початку вересня навколо нової рекламної кампанії відомого бренду спортивного одягу Nike розгорівся неабиякий скандал. Все через те, що компанія зробила американського футболіста Коліна Каперніка обличчям своєї рекламної кампанії. Попри бурхливі протести патріотичних американців та масове і демонстративне спалювання взуття цього бренду, сміливий крок Nike виправдав себе.

Попередні показники свідчать, що продажі почали зростати, пише CNN 14 вересня з посиланням на аналітика інвестиційної компанії Wedbush Крістофера Швецію.

Бойкот серед американців, особливо патріотично налаштованих, виник саме через фігуру Каперніка. У 2016 році перед початком футбольного матчу спортсмен демонстративно відмовився вставати, коли зазвучав національний гімн. Так Капернік висловив протест проти жорстокості поліції стосовно афроамериканців та расових упереджень в цілому. Його приклад наслідували інші футболісти, а їхні дії розкритикував сам президент США Дональд Трамп.

Обравши Каперніка обличчям рекламної кампанії, Nike таким чином спрямувала потужний меседж своїй цільовій аудиторії: мілленіалам і переважно міській молоді. Дві третини клієнтів, які купують кросівки Nike, молодше 35 років, каже аналітик зі спортивного роздрібного бізнесу дослідницької компанії NPD Group Метт Пауелл.

Nike, Капернік
Reuters

Він наголосив, що кампанія тільки посилила лояльність клієнтів Nike. Це також підвищило обізнаність про бренд. Nike отримала 170 тис. підписників Instagram, а публікація в Instagram із Каперніком стала другою за кількість уподобань в історії Nike, після публікації про Чемпіонат світу з футболу.

Підписники сторінки Nike прокоментували цей пост вдвічі більше, ніж будь-яку іншу публікацію Instagram бренду - хоча не всі вони мали позитивний відгук.

Крім того, згідно з опитуванням SSRS Omnibus, серед людей ​віком від 18 до 34 років 44% підтримали рішення Nike щодо присутності Кайперніка у рекламі, тоді як 32% опротестували його. Серед людей віком від 35 до 44 років рішення отримало підтримку у більшості: 52% позитивно сприйняли, 37% - негативно.

Колін Капернік
Reuters

У четвер, 13 вересня, акції компанії підскочили до майже рекордних 83,47 доларів за акцію. Підсумовуючи такі результати, Швеція зазначає, що менеджмент Nike дуже добре знає свого споживача, тому рекламна кампанія з Каперніком є не тільки позитивною для бренду, а й для його продажів.

Як повідомлялось, від початку вересня у соцмережах почали стрімко набирати популярність хештеги #BoycottNike і #JustBurnIt, під якими патріотично налаштовані користувачі та консерватори викладали фото і відео того, як вони нищать продукцію компанії на знак протесту.

Залиште свій коментар

Вибір редакції