Інвестиції і масштабна реклама. Грузії вдалось стати популярним центром туризму

Інвестиції і масштабна реклама. Грузії вдалось стати популярним центром туризму

Фото: Reuters

У країні хочуть збільшити кількість відпочивальників.

Щороку в Грузії відпочивають шість мільйонів туристів. При цьому самих громадян – лише 3,5 млн осіб.

Цього року грузини таку пропорцію хочуть зробити ще більш вражаючою, йдеться у сюжеті ТСН.Тиждень.

Гостинність вважають головною "фішкою" країни. У Тбілісі кафе та магазини із традиційною їжею на кожному кроці. При цьому сама країна не прагне підлаштовуватися під когось - вони навчать інших любити своє і платити за це. Для порівняння: до Києва на найбільший пісенний конкурс Європи – Євробачення-2017 - приїхало 20 тисяч іноземних туристів, а фестиваль вина, який не показує жоден канал, відвідали ті ж 20 тисяч людей. Чиновники, які відповідають за туризм, вважають, що туристи витрачають 100 доларів щодня.

 

На боці України - ціна. У нас буквально усе коштує дешевше, що для економних європейців лише у плюс. Але гостинністю і їжею туриста заманити непросто. Грузія буквально відродила розвалені фортеці, церкви і історичні поселення. Тепер біля древніх стін збираються щодня тисячі туристів із усіх куточків світу.

Вражає, скільки сил вкладають грузини у розвиток та відновлення таких об'єктів. При цьому вони найчастіше безкоштовні або дуже дешеві для відвідування. Це - чітка і продумана стратегія. Заробляють не на об'єктах, а на сервісах довкола: сувеніри, їжа, проживання і транспорт, що є головним джерелом прибутку.

За кількістю населення один Київ - вся Грузія. У нас незрівнянно кращий аеропорт, значно зручніше географічне розташування. У Грузії часто не вистачає великих готелів, а в Україні ж вони часто напівпорожні. Грузини вклались у рекламу буквально планетарного масштабу.

Яскравий приклад - Україна провалила навіть міжнародну рекламу до Євробачення, тому що її просто не було. Грузія, інвестувавши в туризм, отримала перші стабільні дивіденди. Торік це було 2 мільярди доларів.

"Грузія рекламувала себе і у країнах-сусідах, і в усьому світі. Але і сучасних технологій ми не цураємося. Аби себе рекламувати - працювали із інтернет-гігантами ", - розповів Георгі Чоговадзе, директор департаменту туризму Грузії.

За останні роки в Грузії не було жодного гучного нападу чи пограбування туристів. Місцева поліція буквально заточена на охороні гостей. Для швидкого реагування на екстрені ситуації створений Спеціальний координаційний центр, який стежить за ситуаціями на дорогах, в місті, контролює бази даних. "У нас блискавична комунікація прикордонників, поліції, влади. Ми стараємося діяти за принципом +1. Попередити, а не виправляти. Це важливий елемент безпеки як для нас, так і наших країн-друзів та їх громадян", - переконують в МВС.

Олександр Романюк

Прибуткові руїни: як Грузія заробляє на туристах понад 2 мільярди доларів

Прибуткові руїни: як Грузія заробляє на туристах понад 2 мільярди доларів

Повʼязані теми:

Наступна публікація