Консульська служба України опублікувала рекомендації поводження у міжнародних аеропортах під час подорожей

Консульська служба України опублікувала рекомендації поводження у міжнародних аеропортах під час подорожей

Фото: unsplash.com

Туристи можуть телефонувати на цілодобову "гарячу лінію" МЗС.

Департамент консульської служби України опублікував на сайті рекомендації громадянам України у зв’язку з можливими форс-мажорними обставинами у міжнародних аеропортах. Про це йдеться на офіційному сайті.

У зв’язку з наближенням сезону відпусток і канікул та збільшенням кількості громадян, які подорожуватимуть повітряним транспортом, а також можливим виникненням непередбачених обставин у міжнародних аеропортах, що спричинятимуть затримку рейсів,  Міністерство закордонних справ України рекомендує громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації:
– ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути;
– уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких можна звернутися будь-якої миті, у випадку виникнення форс-мажорних обставин;
– вивчити умови контракту щодо надання туристичних послуг;
– враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож;
– зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України  "Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон ("ДРУГ" friend.mfa.gov.ua), який є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам, України в разі надзвичайних подій за кордоном tripadvisor.mfa.gov.ua;
– пам’ятати уроки затримання авіарейсів 2018 року в аеропортах Єгипту, Тунісу, Туреччини, Чорногорії.
Інформація щодо прав пасажирів розміщена на веб-ресурсі Державної авіаційної служби України avia.gov.ua.
Фото: unsplash.com
Якщо в міжнародному аеропорту склалися непередбачувані обставини, рекомендуємо громадянам України вжити таких заходів:
– невідкладно встановити та підтримувати зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
– інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
– невідкладно зателефонувати на "гарячу лінію" посольства або консульської установи в країні перебування, або на цілодобову "гарячу лінію" МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua.
#КонсулПоруч, він завжди надасть допомогу громадянам України за кордоном у надзвичайній ситуації відповідно до його повноважень.
 
Нагадаємо, від березня в Україні вступили в силу нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. 

Заборони літати на Шрі-Ланку немає, але МЗС радить українцям бути обережними

Заборони літати на Шрі-Ланку немає, але МЗС радить українцям бути обережними

Повʼязані теми:

Наступна публікація