Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Lufthansa Group запустила чат-боти з перебронюванням авіаквитків

У компанії відзначають, що нова послуга дозволить розвантажити роботу кол-центрів.

У компанії Lufthansa Group створили перший в світі функціонал для чат-ботів у програмі Messenger соціальної мережі Facebook, що вміють вносити зміни до бронювання квитків, повідомляє avianews.com.

Бот "Еліза" буде допомагати пасажирам Lufthansa, "Неллі" — Swiss, "Марія" — Austrian Airlines. Назви підібрані на честь імен перших стюардес авіакомпанії. Доступ до чат-ботів у разі використання коротких адрес lh.com/bot для пасажирів Lufthansa, swiss.com/bot — Swiss austrian.com/bot для Austrian Airlines.

самртфон, телефон
unsplash.com

Чат-боти можуть відповідати на прості запитання, надавати інформацію про статус рейсу. Якщо рейс скасовано чи затримано, а пасажир запізнився на пересадку, він може використовувати чат-боти для внесення власних змін до бронювання, побачити внесені автоматично зміни або вибрати один з запропонованих альтернативних варіантів.

У компанії відзначають, що нова послуга дозволить розвантажити роботу кол-центрів. Живі співробітники будуть залучатися у разі, якщо чат-бот не зможе допомогти пасажиру.

Наразі доступні чат-боти англійською мовою. У компанії планують розширити функціонал та зможуть розсилати push-повідомлення про затримки, скасування рейсу або зміну виходу на посадку.

Нагадаємо, компанія Google об'єднала свої тревел-проекти в один мобільний додаток Google Trips.

ВідеоПарки світу, які вражають своєю красою

Вони зачаровують своєї красою та рятують наші легені. Сьогодні - Європейський день парків! Це свято запровадили в Швеції, щоб привернути увагу громадськості до охорони природничих територій. Про кілька найкрасивіших парків - дивіться у сюжеті.  

Парки світу, які вражають своєю красою

 

Залиште свій коментар

Вибір редакції