У Чехії створили застосунок для туристів, який дозволяє за хвилину зареєструватися у готелі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Застосунок дозволяє звести до мінімуму контакти з людьми.

Чеські розробники створили застосунок для туристів. Він дозволяє звести до мінімуму спілкування з людьми під час заселення до готелю.

Розробку схвалили у ВООЗ, йдеться у сюжеті ТСН.Ранок.

Пандемія коронавірусу підштовхнула чеських розробників на створення нових сервісів у туристичній галузі, яка нині переживає не найкращі часи. Один з них обіцяє реєстрацію в готелях лише за допомогою телефону. За часом це займе менше однієї хвилини і з мінімальним контактом із персоналом готелю. Аби перевірити сервіс, ТСН вирушила у одне із найпопулярніших міст – чеський Крумлів, який нині так само переживає не зовсім прості часи.  

З Праги до Крумліва понад дві години автівкою. Через застосунок знаходжу готель, заповнюю стандартну форму і отримую підтвердження. Вже в готелі, щойно я показую реєстрацію у додатку, то мені одразу ж віддають ключі.

У застосунку одразу ж вся необхідна інформація про послуги готелю та заходи безпеки. Є інформація про коронавірус. Тут йдеться про те, що потрібно часто дезінфікувати руки. Також зазначено, що весь персонал знає, як поводитися згідно з усіма безпековими протоколами.

Замовити номер з сьогодні на сьогодні до коронавірусу тут було майже неможливо. Місто було заповнене туристами з Азії. Нині ж готелі напівпорожні. "Втрати нашої компанії понад чотири мільйони доларів. Ми, фактично, починаємо з нуля. Нам довелося переорієнтуватися на інший туристичний ринок і застосовувати сучасні технології", - каже  директорка Габрієла Змекова.

Відео У Чехії розробили застосунок для контролю усіх посткарантинних правил

Світовий туризм переживає не найкращі часи через пандемію коронавірусу. У ЄС кордони формально відкриті, однак більшість туристів не поспішають з подорожами. Бізнес намагається привабити туристів всілякими знижками та акціями. А ІТ галузь розробляє різноманітні додатки, які допоможуть виконувати нові посткарантинні правила. Одну з таких програм розробили в Чехії і її навіть схвально оцінили у ВООЗ.  

У Чехії розробили застосунок для контролю усіх посткарантинних правил

Габрієла показує паперовий листок реєстрації, який раніше необхідно було заповнювати кожному гостю. Це забирало час та збирало натовпи туристів в холі готелю. "Застосунок мінімізує контакт людей. Все триває протягом однієї хвилини. Ми працюємо нині над електронними ключами для смартфонів, аби гості ні до чого навіть не торкалися під час заселення", - каже вона.

Розробляли сервіс кілька останніх років передусім для зручності туристів. Однак запрацювати на повну силу йому допомогла пандемія. В посткоронавірусні часи попит на безконтактність в різних сферах життя зростатиме - переконана розробниця застосунку Павліна Зихова. "Все змінилося, коли почався коронавірус. Користування однією ж й тою самою ручкою вже може бути потенційною загрозою. До того ж готелі зараз мусять виконувати рекомендації чеського МОЗу. Зокрема, онлайн-реєстрація, дистанція між людьми", - каже засновниця проєкту Mystay Павліна Зихова.

Після обіду та відвідування пам'яток чеський застосунок дозволяє так само швидко через телефон виселитися з готелю. Сервісом вже користується понад 300 готелів по всій Європі і на час пандемії він для них безкоштовний. Нещодавно сервіс став фіналістом конкурсу, що його влаштовувала ВООЗ серед проєктів, які допомагають оговтатися туристичній галузі.

Сергій Стеценко.

Залиште свій коментар

Вибір редакції