Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
У Канаді ввели нові правила захисту прав авіапасажирів

Максимальний розмір компенсації встановлено - 2400 канадських доларів на особу і залежить від розміру авіаперевізника.

У Канаді ввели нові правила захисту прав авіапасажирів, повідомляє avianews.com

Нові правила розробило Канадське транспортне агенство (Canadian Transportation Agency — CTA), що регулює зобов'язання авіакомпаній перед своїми клієнтами в разі тривалої затримки або скасування рейсу, недопущення на борт літака через овербукінг, пошкодження чи втрату багажу і діють на всіх рейсах до Канади, з Канади або під час перельотів.

Нові правила розділені на дві частини:

Перша набула чинності 15 липня 2019 року, друга почне діяти 15 грудня 2019 року. У CTA неодночасне введення в дію всіх пунктів пояснили тим, що нові правила вимагають проведення значних змін в операційній діяльності авіаіндустрії.

Перший етап - від 15 липня 2019 року Вимога чіткої комунікації Авіакомпанії повинні надавати авіапасажирам інформацію про їхні права своєчасно, зрозумілим і доступним способом: електронними каналами і на всіх проїзних документах, які надаються пасажиру. Авіакомпанії повинні регулярно інформувати пасажирів у разі затримки вильоту, скасування рейсу, відмови у посадці в літак з допомогою аудіооголошень, візуальних повідомлень, іншої доступної комунікації, яку обере пасажир, наприклад, email або sms.

Інформація про статус рейсу повинна надаватися кожні 30 хвилин. Відмова в посадці в літак у разі, якщо виявляється менше місць, ніж проданих квитків, авіакомпанія повинна оголосити пошук волонтерів, які готові відмовитися від польоту. Якщо такі волонтери знаходяться, то авіаперевізник у письмовій формі до відправлення рейсу повинен надати дані про домовлений розмір компенсації.

Якщо відмова в посадці сталася з причини, яка під контролем авіакомпанії, наприклад, продано більшу кількість місць, або на рейс поставлений літак меншого розміру, пасажир має право на компенсацію залежно від тривалості затримки прибуття в кінцеву точку маршруту: 0-6 годин — 900 канадських доларів; 6-9 годин — 1800 канадських доларів; 9+ годин — 2400 канадських доларів. Компенсація повинна бути видана в момент відмови пасажирові в перевезенні. Її розмір може бути переглянутий в більшу сторону, якщо затримка виявиться за фактом більшою, ніж спочатку передбачалося.

Пасажиру, якому відмовили у посадці в літак, повинні безкоштовно перебронювати квиток, передбачену у разі скасування чи затримки рейсу. 

У разі, якщо літак з пасажирами стоїть на пероні понад три години, авіакомпанія повинна повернути повітряне судно до виходу на посадку для можливості висадки пасажирів.

У разі, якщо є ймовірність швидкого вильоту, пасажирів не можна висаджувати ще протягом додаткових 45 хвилин. Втрачений або пошкоджений багаж Відповідно до Монреальської конвенції, учасником якої є Канада, відповідальність за пошкодження або втрату багажу на міжнародних рейсах обмежена сумою близько 2100 канадських доларів. Аналогічний поріг компенсації встановлено тепер для внутрішніх рейсів. Скарга на пошкодження багажу має бути подана протягом 7 днів після отримання багажу. Скарга на втрату багажу повинна бути подана протягом 21 дня з моменту, коли багаж повинен був прибути. Нові правила вимагають від авіакомпаній відшкодувати пасажирам оплачені багажні збори за багаж, який був пошкоджений або загублений.

Багаж
mandruy.com

Перевезення музичних інструментів

Авіакомпанії повинні встановити тарифи і правила перевезення музичних інструментів на своїх рейсах як ручну поклажу або багаж, вказавши: обмеження на вагу, габарити і кількість; опції перевезення інструментів в салоні; опції на випадок, якщо на рейс ставиться літак меншого розміру; розмір зборів на транспортування музичних інструментів. Правила не дозволяють авіакомпаніям встановлювати повну заборону на перевезення музичних інструментів.

Другий етап - від 15 грудня 2019 року Затримки і скасування рейсів Авіакомпанії повинні будуть надавати пасажирам інформацію про статус рейсу кожні 30 хвилин, а також про розмір компенсації за затримку рейсу, право на перебронювання або відмову від перельоту.

Компенсація за затримку або скасування рейсу, якщо такі дії перебувають під контролем авіакомпанії, залежить від розміру авіаперевізника і часу затримки прибуття в кінцеву точку маршруту.  У пасажира є один рік, щоб подати заяву на отримання компенсації за затримку або скасування рейсу. Авіакомпанія має відповісти протягом 30 днів, надавши компенсацію або пояснити відмову від її виплати.

Компенсація повинна пропонуватися в грошовому вигляді, однак авіакомпанії також можуть пропонувати пасажирам виплату у вигляді ваучерів або знижок. Пасажир має право вибрати будь-який варіант компенсації. Негрошові варіанти компенсації повинні мати більший номінал і не мати терміну придатності.

Право на турботу

Незалежно від того, відбулася затримка з вильотом з вини авіакомпанії або знаходиться поза її контролем, вона зобов'язана надати пасажиру харчування та напої в розумній кількості і можливість безкоштовно користуватися електронними каналами зв'язку, якщо тривалість затримки перевищує дві години. У нічний час авіаперевізник повинен надати безкоштовний номер в готелі і безкоштовний трансфер від аеропорту до місця проживання та у зворотному напрямку.

Право на перебронювання і повернення квитка

За будь-яких типів затримок і скасувань рейсів авіаперевізник повинен переконатися, що пасажир дістався кінцевої точки свого маршруту, вказаного в бронюванні. Коли тривалість затримки перевищує 3 години, авіакомпанія повинна перебронювати пасажира на свій наступний доступний рейс.

Якщо затримка рейсу перебуває у сфері контролю авіакомпанії, вона повинна перебронювати пасажира у той же клас сервісу. Великі авіакомпанії повинні перебронювати пасажира на рейс іншої авіакомпанії (конкурента), якщо їхній власний рейс вилітає пізніше на 9 годин і більше, ніж час відправлення за розкладом затриманого рейсу.

Якщо затримка або скасування рейсу сталася з вини авіакомпанії і не пов'язана з заходами безпеки, а перебронювання не відповідає інтересам пасажира, він може без штрафів повернути квиток і має право на компенсацію за незручність у розмірі 400 канадських доларів від великих авіакомпаній і 125 канадських доларів від маленьких авіакомпаній. Якщо затримка або скасування рейсу поза контролем авіакомпанії, великі авіаперевізники повинні перебронювати квитки на рейси інших авіакомпаній, якщо власний рейс не вилітає протягом 48 годин.

Якщо великі авіакомпанії не можуть перебронювати квиток на рейс, що вилітає протягом 48 годин, вони повинні перебронювати пасажира на виліт з іншого аеропорту, розташованого поруч.

Розміщення в літаку з дітьми

Авіакомпанії повинні забезпечити розміщення дітей до 14 років в салоні літака поруч з їхными батьками, опікунами чи вчителями без додаткової плати: до 5 років — дитина і дорослий повинні розміщуватися на сусідніх кріслах; від 5 до 11 років — дитина і дорослий повинні розміщуватися в одному і той ж ряду і розділені не більш ніж одним кріслом; від 12 до 13 років — дитина і дорослий повинні бути розділені не більше ніж одним рядом крісел.

Авіакомпанії повинні впровадити правила перевезення несупроводжуваних дітей, які забороняють подорож дітей до 5 років без супроводу батьків або іншої особи віком як мінімум 16 років. За кожне порушення нових правил до авіакомпаній може застосовуватися штраф у розмірі до 25 000 канадських доларів. Якщо пасажир і авіакомпанія не можуть самостійно врегулювати спір, що зачіпає подорож авіатранспортом, пасажир може звернутися зі скаргою в CTA.

Нагадаємо, у "Борисполі" визначили найпунктуальнішу авіакомпанію липня. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції