Ворота в порожнечу: в Саудівській Аравії археологи знайшли загадкові будови віком 7 тисяч років

Фото: visualhunt.com

Вони є на тисячі років старшими за піраміди Гізи.

Ще у 2017-му на півдні аравійської пустелі Великий Нефуд археологи знайшли величезні кам'яні структури, розташовані на вулканічних полях.  Їх назвали "воротами" через те, що вони мають вигляд як дві короткі товсті лінії з купи каміння, з'єднані набагато довшими і тоншими стінами. За результатами нового дослідження хіміків з німецького Інституту Макса Планка, саме ці кам'яні структури в Саудівській Аравії можуть бути найстарішими пам'ятками архітектури в світі.

Про це повідомляє Science Alert.

Мета побудови мустатилових структур поки що мало зрозуміла, але нові дані натякають на те, що вони могли використовуватися для проведення ритуалів.

"Ми припускаємо, що споруди представляли собою ритуальні місця, де групи людей збиралися для здійснення якихось невідомих в даний час дій, - сказали археологи - Можливо, це були місця жертвоприношень тварин".

Вчені знайшли сотні подібних структур і, на їхню думку, вони якимось чином пов'язані зі збільшенням територій, оскільки колись пишний регіон поступився місцем ​​пустелі.

Вік кам'яних структур, які дослідники виявили в Саудівській Аравії, становить близько 7 тисяч років.

Нагадуємо, що в Болгарії група археологів виявила чотири могили раннього неоліту, які ймовірно датуються 8000 років тому.