Чому ви неправильно організовуєте свій час: вчені назвали секрет продуктивності

Вчені розкрили секрет продуктивності і пояснили, чому варто робити довші перерви між роботою.

Незалежно від того, чи працюєте ви вдома, чи в офісі, буває важко зрозуміти, як найкраще організувати свій час.

Незалежно від того, працюєте ви вдома чи в офісі, буває важко зрозуміти, як найкраще організувати свій час

Вчені назвали секрет продуктивності на роботі та розповіли, як правильно розподіляти час, незалежно від того, працюєте ви вдома чи в офісі.

Про це пише Daily Mail.

Експерти з DeskTime (компанії-виробника софту для контролю робочого часу) розкрили секрет продуктивності. І гарна новина полягає в тому, що гарна продуктивність передбачає частіші перерви, ніж ви, ймовірно, звикли.

Згідно з їхнім дослідженням, найпродуктивніші працівники працюють за «циклом роботи та відпочинку 75/33».

Це означає, що вони працюють 75 хвилин, а потім відпочивають 33 хвилини.

За словами Артіса Розентальса, генерального директора DeskTime, цей цикл найкраще підходить для роботи в офісі, ніж для повністю віддаленої роботи.

«Наше останнє дослідження продуктивності показує, що ми повертаємося до більш збалансованих робочих звичок. Знаючи про поширеність гібридної роботи, нове співвідношення 75/33 може бути пов’язане з поверненням до роботи в офісі», — сказав він.

Щоб зрозуміти секрет продуктивного робочого дня, дослідники проаналізували робочі звички 6000 користувачів DeskTime від січня до грудня 2024 року.

Їхній аналіз показав, що найпродуктивніші користувачі працювали протягом 75 хвилин, перш ніж зробити повноцінний 33-хвилинний відпочинок.

DeskTime проводив аналогічне дослідження двічі раніше, 2014-го та 2021 року, і отримав дуже різні результати.

2014 року дослідження показало, що найпродуктивніші люди працювали в середньому 52 хвилини, а потім робили 17-хвилинну перерву.

Сім років потому, 2021-го, дослідження виявило, що цикл роботи та відпочинку 112/26 був найпродуктивнішим.

«Коли DeskTime проводив дослідження співвідношення роботи та перерв ще 2021 року, ми побачили, що робота з дому надзвичайно вплинула на здатність працівників розмежовувати роботу та особисте життя», — сказав Розентальс.

Виходячи з отриманих результатів, генеральний директор вважає, що працівники найпродуктивніші в офісному середовищі.

«Працюючи з офісу, ми, природно, схильні робити більше перерв — пити каву, розмовляти з колегами тощо. Хоча ці перерви спочатку можуть здаватися непродуктивними, вони життєво важливі для психічного відновлення та сприяють добробуту працівників. Крім того, це забезпечує нам необхідну соціальну динаміку робочого місця», — додав він.

Раніше дослідження авторитетного видання The Economist показало, яке покоління найнещасніше.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie