Примітивний логотип та сховище відключених сторінок юзерів.
Без синьої "шапки" і в світлих тонах - Facebook вкотре змінює дизайн сайту та мобільного додатку. У компанії показали зразки із новим виглядом соцмережі. Так, логотип Facebook тепер відображатиметься у блакитному колі, а не синьому квадраті. Значки ж для навігації тепер будуть вгорі, а не по боках.
Вкладка з групами займатиме чільне місце у правому верхньому куті сайту, новини груп відображатимуться відповідно до особистих уподобань користувачів.
За допомогою нового дизайну у соцмережі хочуть поставити в центр уваги користувача спільноти.
На чому робили акценти у Facebook раніше та як змінювався дизайн надпопулярної соцмережі впродовж 15 років - читайте далі.
2004 рік
Не одразу соцмережа, створена Марком Цукербергом, мала назву Facebook. Раніше до неї додавали ще й артикль "The".
2005 рік
До запуску новинної стрічки Facebook був просто сховищем відключених профілів. 2005-го соцмережа "ожила" і вирішила відмовитися від своєї назви. Компанія купила домен Facebook.com за 200 тис. доларів.
2006 рік
Інформація на особистих сторінках користувачів стала більш упорядкованою. А ще цього року у Facebook з’явилася стрічка новин, яка зараз є невід’ємною частиною будь-якої соцмережі.
На загальній стрічці Facebook не зупинився і створив для особистої сторінки "міні-стрічку". Там відображалися головні дії "друзів". Однак деяким користувачам так не сподобалося, що вони прозвали одного з менеджерів з продукту дияволом.
2009 рік
Facebook зазнав зовнішніх змін, а також додав стрічку новин, яка відображала пости у реальному часі. Того ж року соцмережа представила свій алгоритм визначення порядку відображення оновлень статусу.
2010 рік
Facebook зазнав ще одного редизайну. Соцмережа вивела повідомлення на верхню панель навігації і додала ряд із зображенням, на яких позначили юзера, під ім'ям і основною інформацією профілю.
2011 рік
Повідомлення відокремилися: з’явився новий додаток Messenger. Він працює дотепер і на сайті, і як окремий додаток для смартфонів.
2012 рік
Цього року Facebook ввів у стрічку новин можливість створювати спонсоровані пости.
2018 рік
Після усіх редизайнів тривалий період соцмережа мала такий вигляд. Однак 2019-го дизайн знову оновиться.
Зміни стосуються і додатку для смартфона.
У компанії обіцяють ввести зміни у роботу додатка Messenger та зробити його швидшим та меншим. Також його можна буде встановити на комп'ютери з операційними системами Windows та Mac.
Деякі зміни користувачі побачать вже зараз, веб-версія сайту оновиться протягом кількох місяців.