До та після: як змінювався дизайн Facebook впродовж 15 років

До та після: як змінювався дизайн Facebook впродовж 15 років

Примітивний логотип та сховище відключених сторінок юзерів.

Без синьої "шапки" і в світлих тонах - Facebook вкотре змінює дизайн сайту та мобільного додатку. У компанії показали зразки із новим виглядом соцмережі. Так, логотип Facebook тепер відображатиметься у блакитному колі, а не синьому квадраті. Значки ж для навігації тепер будуть вгорі, а не по боках.

Вкладка з групами займатиме чільне місце у правому верхньому куті сайту, новини груп відображатимуться відповідно до особистих уподобань користувачів.

За допомогою нового дизайну у соцмережі хочуть поставити в центр уваги користувача спільноти.

На чому робили акценти у Facebook раніше та як змінювався дизайн надпопулярної соцмережі впродовж 15 років - читайте далі.

2004 рік

Не одразу соцмережа, створена Марком Цукербергом, мала назву Facebook. Раніше до неї додавали ще й артикль "The".

2005 рік

До запуску новинної стрічки Facebook був просто сховищем відключених профілів. 2005-го соцмережа "ожила" і вирішила відмовитися від своєї назви. Компанія купила домен Facebook.com за 200 тис. доларів.

2006 рік

Інформація на особистих сторінках користувачів стала більш упорядкованою. А ще цього року у Facebook з’явилася стрічка новин, яка зараз є невід’ємною частиною будь-якої соцмережі.

На загальній стрічці Facebook не зупинився і створив для особистої сторінки "міні-стрічку". Там відображалися головні дії "друзів". Однак деяким користувачам так не сподобалося, що вони прозвали одного з менеджерів з продукту дияволом.

2009 рік

Facebook зазнав зовнішніх змін, а також додав стрічку новин, яка відображала пости у реальному часі. Того ж року соцмережа представила свій алгоритм визначення порядку відображення оновлень статусу.

2010 рік

Facebook зазнав ще одного редизайну. Соцмережа вивела повідомлення на верхню панель навігації і додала ряд із зображенням, на яких позначили юзера, під ім'ям і основною інформацією профілю.

2011 рік

Повідомлення відокремилися: з’явився новий додаток Messenger. Він працює дотепер і на сайті, і як окремий додаток для смартфонів.

2012 рік

Цього року Facebook ввів у стрічку новин можливість створювати спонсоровані пости.

2018 рік

Після усіх редизайнів тривалий період соцмережа мала такий вигляд. Однак 2019-го дизайн знову оновиться.

Зміни стосуються і додатку для смартфона.

У компанії обіцяють ввести зміни у роботу додатка Messenger та зробити його швидшим та меншим. Також його можна буде встановити на комп'ютери з операційними системами Windows та Mac.  

Деякі зміни користувачі побачать вже зараз, веб-версія сайту оновиться протягом кількох місяців. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація