Г’юстоне, у нас проблема. Як під час співбесіди виявити, що робота вам не підходить

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Інколи співбесіда може бути сповнена натяками на те, чому не варто влаштовуватися на роботу. На які фрази роботодавця слід звернути увагу, щоб не пошитися в дурні?

Знайти роботу до душі надзвичайно важко. Проте існують певні нюанси, за якими можна визначити, чи підходитиме вам робота, ще на етапі співбесіди. 

Над тим, на що звернути увагу під час розмови з майбутнім роботодавцем, розмірковували користувачі Reddit. Insider систематизував їхні відповіді і виокремив 13 зловісних ознак. 

1.Коли кажуть, що буде "багато можливостей для понаднормової роботи". 

Це насправді означає, що ви будете часто затримуватися на роботі.

2. Коли цікавляться особистою інформацією, що не має жодного стосунку до роботи.

На деякі запитання не варто відповідати.

3. Коли зазначають, що працівники зазвичай надовго не затримуються.

Якщо роботодавець скаржиться на те, що працівники постійно змінюються, це означає, що є вагомі причини, чому компанія не може їх втримати.

4. Ваші майбутні колеги здаються нещасними.

Коли усі співробітники похмурі – не усміхаються, не сміються та не розмовляють між собою - це не дуже хороший знак.

5. Коли інтерв’юер пропонує роботу, проте радить на неї не погоджуватися.

"Ти мені подобаєшся. Ти розумний. Не працюй тут. Хоча, якщо ти дійсно хочеш сюди, я готовий тебе взяти", - якщо така фраза прозвучала, варто дослухатися до поради.

6. Коли роботодавець не цікавиться вами.

Коли співбесіда більше нагадує односторонній монолог, це зазвичай означає, що ваші інтереси для роботодавця не мають ніякого значення.

7. Коли звучить фраза "ми добре працюємо, однак добре й відпочиваємо".

Це словосполучення можна розшифрувати так: ви маєте працювати щонайменше на 10 годин більше, ніж повинні, та збиратися з колегами на келих або два щоп’ятниці. Такий спосіб життя погано вплине на здоров’я.

8. Коли уникають запитань про заробітну платню, робочі години та перспективи кар’єрного зростання.

Якщо роботодавець не може чітко відповісти на те, як багато ви будете отримувати, скільки годин на тиждень працюватимете та чи можуть вас колись підвищити – не варто погоджуватися на роботу.

9. Коли дають чітко зрозуміти, що для них не має значення наявність балансу між роботою та особистим життям. 

Така робота забиратиме увесь ваш час, і його більше ні на що не вистачить.

10. Інтерв’юєру не подобається компанія, у якій він працює.

Можливо, під час співбесіди варто запитати інтерв’юєра, що саме йому подобається у його роботі. Якщо він не може чітко відповісти – вам у цю компанію йти не варто.

11. Коли запитують, чи готові ви виконувати роботу, яка не входить до ваших забов’язань.

Це та інші питання, які починаються з фрази "чи готові ви", - поганий знак.

12. Інтерв'юєр розповідає, якої поганої думки він про працівника, на місце якого ви влаштовуєтеся.

Така поведінка є ознакою нездорової робочої атмосфери.

13. Коли не готові вас нічому вчити.

Якщо вам кажуть спостерігати за іншими і не готові нічим допомогти – це ознака того, що вам не потрібно до цієї компанії.

Залиште свій коментар

Вибір редакції