Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Найпопулярніше яйце в Instagram рекламувало Супербоул, а тепер бореться з тиском соцмереж

Його акаунт створили рекламники.

Творці Instagram-аккаунту з фотографією звичайного курячого яйця, яке зібрало рекордну кількість лайків, розповіли, що створили акаунт для того, щоб рекламувати Супербоул. Тепер воно допомагає тим, хто відчуває психологічний тиск.

Про це йдеться у інтерв’ю The New York Times з автором сторінки Крісом Годфрі.

Найпопулярніше яйце соцмережі, яке назвали Юджин, придумав 29-річний співробітник лондонського рекламного агентства The & Partnership Кріс Годфрі і двоє його друзів. Перше фото в акаунті з’явилося 4 січня. Цей знімок зі звичайним курячим яйцем спочатку просто збирав лайки, щоб побити рекорд з фотографією новонародженої дочки американської моделі Кайлі Дженнер у 18 млн лайків. І йому це вдалося: наразі оно набрало 52 млн вподобань.

Далі акаунт опублікував ще кілька знімків, де яйце тріскає, що дуже заплутало користувачів. 2 лютого world_record_egg виклав ще один знімок яйця - з тріщинами та шнурівкою, як у м'яча для американського футболу.

"Очікування добігає кінця. Все буде розкрито цієї неділі після Супербоула. Дивіться першими тільки на Hulu", - йшлося у підписі до фото.

Пізніше на стримінговому сервісі Hulu і справді з’явилося відео. У ньому яйце розповідає, що почало тріскатися через тиск соцмереж.

"Якщо вам теж нелегко, поговоріть з ким-небудь", - радить персонаж.

Одразу після цього з’явлється посилання на сайт некомерційної організації Mental Health America, яка допомагає людям з розладами психіки. Годфрі і його друзі стверджують, що насамперед їх цікавить можливість просувати “правильні ідеї”, і пропаганда психічного здоров'я - лише перша з них.

Залиште свій коментар

Вибір редакції