"Пересядь на чоловіче обличчя": Мережа регоче з російської реклами Reebok

"Пересядь на чоловіче обличчя": Мережа регоче з російської реклами Reebok

Юзери знайшли, на що ще можна пересісти.

Мережа сміється з рекламних плакатів російського відділу Reebok під назвою "Нивкакиерамки" ("Ужоднірамки". - перекл.), у якій закликали "пересісти на чоловіче обличчя".

На фото зображені російські спортсменки Анжеліка Піляєва, Юстина Грачик и Заліна Маршенкулова. Остання була куратором проекту. Саме Заліна вигадала підпис для свого знімку, який розбурхав Мережу.

"Пересядь із голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя", - запропонувала вона.

В англомовному ж варіанті текст зовсім інакший.

"Ніколи не проси вибачення за те, що ти сильна", - йдеться у плакаті.

Обурені користувачі виказали своє невдоволення у коментарях під фото, і тоді знімок зник з Instagram-акаунту бренда. Пізніше з’явилася та сама світлина, але без заклику "пересісти" на обличчя чоловіків. Доки російський відділ Reebok змінював фото, Мережа вигадала, куди ще можна пересісти з "голки схвалення".

Нагадаємо, юзери створювали глузливі меми про "надлюдей", які нібито використовують мозок "на 100%", однак роблять безглузді речі. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація