Перше 8К відео з космосу: як астронавти працюють і живуть на МКС

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Відео на космічній станції зняли надсучасною камерою у якості 8К.

NASA разом із Європейським космічним агентством показали перше відео з високою роздільною здатністю у 8 тисяч пікселів по горизонталі про життя і роботу астронавтів на МКС.

Ролик з’явився на сайті агентства.

Фільм із роздільною здатністю 8К на борту МКС зняли вперше. Для цього використовували надсучасну камеру Helium 8K, яка дозволяє робити ролики найкращої якості від фільмів для цифрових кінотеатрів, у яких якість на рівні 2К або 4К.

У кадрі працюють європейський астронавт Александр Герст і його американські колеги Серіна Ауньйон-Чанселлор та Ендрю Ф'юстел. Вони проводять експерименти із вирощування рослин, вивчають механізми горіння у двигуні та проводять різні фізичні, хімічні та медичні дослідження.

Також у ролику видно панорамний оглядовий купол МКС із прозорими ілюмінаторами. Високоякісний фільм дозволяє поглянути на Землю очима космонавтів.

Знімання відео організували до другої річниці прибуття екіпажу на МКС.

Нагадаємо, NASA показало відео із зображенням урагану "Флоренс", який насувався на береги США 12 вересня. За приблизними підрахунками, швидкість вітру в епіцентрі урагану досягає понад 200 км/годину.

ВідеоАмериканські астронавти вийшли у відкритий космос, аби встановити камери

Нові прилади, які зніматимуть зображення високої чіткості, потрібні будуть астронавтам вже найближчим часом. Краще зображення знадобиться, коли до МКС стикуватиметься капсула з новим екіпажем. Наразі астронавтів до МКС доправляють російські капсули, а за кожного космонавта NASA змушена платити до 82 мільйонів доларів. Альтернативою для американських астронавтів могли би стати рейси компаній Boeing та SpaceX, утім, ті лише наприкінці року почнуть випробування.

Американські астронавти вийшли у відкритий космос, аби встановити камери