Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
У США жінка судилась з виробниками "дієтичної коли" через те, що вона не худне від напою

Суд вирішив, що напої мають право на таку назву.

Мешканка Каліфорнії Шана Бекерра намагалась засудити виробників газованих напоїв за те, що розміщують на етикетках слово "дієтичний", чим вводять її в оману.

Як пише CNN, свій перший позов жінка подала ще у жовтні 2017 року проти компанії Dr Pepper/Seven Up Inc. У позові жінка скаржиться, що з дитинства страждає ожирінням. Вона стверджує, що пила "дієтичний" Dr Pepper більше 13 років, сподіваючись, що він допоможе їй впоратись з зайвою вагою. Але, заявляє жінка, вона "не отримала результату, за який заплатила".

Тоді суддя виніс рішення проти Бекерри, але жінка не заспокоїлась і продовжила скаржитись, аж поки не дійшла до найвищої апеляційної інстанції країни. Однак у більш пізніх позовах жінка стверджувала, що реклама напою натякала, що вживання "коли" допомагає людям знижувати або контролювати вагу. Натомість, заявляла позивачка, замінник цукру, який використовується у "дієтичних" напоях, навпаки спричиняє набір ваги, оскільки "порушує здатність тіла до нормального метаболізму".

Однак суд вирішив, що "жоден розумний споживач не вірить, що слово "дієтичний" в торговій марці безалкогольних напоїв обіцяє схуднення або здоровий контроль ваги".

"Дієтичні безалкогольні напої дуже поширені на ринку і переважно користувачі розуміють термін "дієтичний", як напій, у якому менша кількість калорій, ніж у звичайному. Вживання терміну "дієтичний" у назві напою не робить його помилковим або оманливим лише через те, що кілька людей інтерпретували це неправильним чином", - зазначив суддя у рішенні.

Так само не було задоволено позов жінки до Coca-Cola Co. До цього позову, приєднувались ще двоє людей, які також вважали написи на банках оманливими. Втім, всі вони залишились без задоволення.

Залиште свій коментар

Вибір редакції