Дослідження виявило, що 41% британців чоловічої статі і 33% - жіночого не миються щодня. І тільки 12% один чи два рази на тиждень повноцінно миються.
Кількість людей, які нехтують правилами гігієни, зростає з кожним днем. Багато усвідомлено уникають душа і крана з водою взагалі. Преса вже охрестила цей тренд "втечею від мила".
В якості альтернативи душу і дезодоранту пропонується використовувати лимон (слід видавити його в пахви), дитячі серветки. Хоча хтось з обов'язку роботи змушений митися раз на місяць, а користуватися дезодорантом взагалі безглуздо. Це, зокрема, відноситься до рибалок.
При цьому дані тенденції можна спостерігати не тільки в США, а й в Європі. Так, торішнє дослідження виявило, що 41% британців чоловічої статі і 33% - жіночого не миються щодня. І тільки 12% один чи два рази на тиждень повноцінно миються.
А незалежне дослідження компанії Mintel показало: понад половини британських підлітків не миються щодня, використовуючи дезодоранти і духи для маскування неприємного запаху.
Підлив масла у вогонь британський журналіст Метью Періс, який відкрито заявив, що мити голову взагалі не потрібно.
За його словами, він не мив голову вже десять років. До речі, у 2008 році продаж сухого шампуню марки Boots, який можна розпорошувати на волосся в проміжках між миттям голови, зросли на 45%.
Як наголошують прихильники тренда, впродовж історії люди дуже рідко милися і це нормально. Одержимість надмірною чистотою - омана останнього часу.
Між тим, медики не поділяють такого ентузіазму. Гігієна - є основою здоров'я людини, стверджують вони.
Психологи виділили п'ять технологій зваблення