Одна світлина може виявитися комерційним успіхом неймовірного масштабу.
Два тижні тому в мережі з’явився допис із світлиною звичайного курячого яйця, але за лічені дні він набув небаченої популярності і б’є усі рекорди. На сторінку підписалися вже 6 мільйонів людей, а саму світлину вподобали майже 50 мільйонів користувачів, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
Допис із яйцем лайкнули і ведучі ТСН, зокрема Марічка Падалко. "Я люблю людей, у яких є ідеї", - пояснила вона свою реакцію. Деякі, як от фанати коміка Юрія Ткача, пішли ще далі – поєднали зі світлиною його обличчя. "Я вчора теж як побачив – реготав так! Усі пролайкали, всі дуріють на одній хвилі", - каже він.
У своєму пості "автори" яйця просять підтримати їх заради рекорду – попередній встановила модель Кайлі Дженер. Фото користувачів, які називають себе "яйцевою бандою", вподобали майже 50 мільйонів людей. Закордонні ЗМІ повідомляють, що вони - англійці. Відповіді від них немає. Натомість Олесь Петрович, досвідчений знавець яєць, який має понад сто курей, розкрити секрет успіху простого яйця не може – йому це невтямки. "Близько двох гривень собівартість. Воно ж не золоте", - каже він.
Однак фахівці інтернет-технологій кажуть, що яйце якраз стало золотим і нині може приносити авторам допису шалені гроші. "Це дуже велика група людей. Шість мільйонів за той проміжок часу – це успіх. Успіх не прогнозований", - каже керівник брендингового агентства Олексій Іванов. Те, що секрет у простоті допису, підтверджує і психолог – нині для вибагливих користувачів це дивина. "Звичайна проста фотографія одного предмета. Викликала стільки лайків, тому що простота відійшла на другий план – і раптом вона з’являється", - каже Світлана Арефнія.
Кореспондент ТСН Антон Страшко