«Їжа поєднує серця», або які публікації у соцмережах приваблюють потенційних наречених

Як не дивно, але фото салату привабить користувачів більше, аніж оголене тіло.

Фотографії різноманітних страв, публікації про власні гастрономічні уподобання та розмови про їжу в соціальних мережах приваблюють потенційних наречених.

Про це йдеться у дослідженні працівників одного з сайтів занайомств, котрі проаналізували 350 мільйонів сторінок у соціальних мережах, передає Metro.

Висновки дослідників показали, що потенційних наречених приваблюють саме згадування про гастрономію. Це діє навіть більше, ніж фотографії відвертого характеру, розмови про мистецтво або погоду.

Таким чином було складено список продуктів і страв, які найбільше приваблюють користувачів соціальних мереж. На останньому, десятому місці виявилися згадування про бургери. На дев’ятому місці виявився торт, далі, на восьмій сходинці, зупинився сир. Макарони і авокадо зайняли відповідно сьоме і шосте місце, на п’ятому – суші. Четверте і третє місця серед найпривабливіших страв в Інтернеті отримали салати і шоколад. Картопля, проте не фрі, стала на другій сходинці, а найпривабливішою стравою стала мексиканська закуска гуакамоле, що готується на основі пюре авокадо і томатів.

Однак є продукти, які не варто вносити до списку своїх публікацій, тому що вони лише знижують шанси на успіх у потенційного партнера. Це банани, смажена курка і баклажани.

ВідеоЇжа поєднує самотні серця - дослідження сайту знайомств

Нагадаємо, журналістам дозволили роздивитись меню та ціни на страви у їдальні Верховної Ради України. Наразі ціни там вже не спеціальні, алкоголь не наливають, а страв нараховується близько трьохсот.

Залиште свій коментар

Наступна публікація