Зіркові реп-батли та шалений креатив. Якою найдорожчою рекламою дивував Супербоул-2018

Трансляція 30 секунд ролика коштувала $ 5,5 млн.

У США у неділю, 4 лютого, відбулася традиційна та найпопулярніша спортивна подія у країні – Супербоул-2018.

У вирішальному матчі за звання чемпіона Національної футбольної ліги (НФЛ) зійшлися команди The New England Patriots і The Philadelphia Eagles. Перемогу вибороли другі з рахунком 41:33.

Традиційно під час гри на великих екранах глядачам транслювали яскраві рекламні ролики.  До слова, трансляція 30 секунд у прайм-тайм коштувала $ 5,5 млн.

Ми зібрали список з оригінальних та креативних рекламних роликів, зокрема Toyota, Tide, Pepsi.

Цього року майже всі рекламні ролики автівок запам’яталися емоційністю та глибоким сенсом.

. .

Щодо зіркової реклами, то яскравою колаборацією з рекламним світом став ролик Mountain Dew та Doritos, де зірка "Гри Престолів" Пітер Дінклейдж зійшовся у реп-батлі з легендарним актором Морганом Фріменом.

Свою країну під час американського Суперкубка вирішив прорекламувати австралієць та зірка стрічок про "Тора" Кріс Гемсворт.

А от актор Девід Харбор висміяв усі традиційні реклами Суперкубка у ролику про пральний порошок.

Зірками прайм-тайм реклами стали також актор Денні ДеВіто та супермодель Сінді Кроуфорд разом із сином.

. . .

Залиште свій коментар