Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

"1+1 медіа" cтала першим українським медіахолдингом, що долучився до міжнародної ініціативи Giving Tuesday.

У рамках дня добрих справ, 27 листопада, у внутрішньому дворі власного хедофісу група провела благодійний ярмарок "Щедрий вівторок", а після нього відправилася до національної дитячої спеціалізованої лікарні "ОХМАТДИТ", де з чотирма соціально-відповідальними компаніями влаштували свято для маленьких пацієнтів. Виручені кошти від ярмарки склали майже 70 000 грн і були передані на реалізацію мрій дітей, якими опікується проект "Здійсни Мрію" корпоративного благодійного фонду  "Ти не Один".

"Сьогодні корпоративна соціальна відповідальність – must have-складова діяльності бізнесу. І тому ми, як медійники, маємо показувати індустрії та ринку в цілому, яким чином можна зробити добру справу, а також мотивувати людей здійснювати мрії маленьких українців", ‒ прокоментував Олександр Ткаченко, генеральний директор "1+1 медіа".

На благодійний ярмарок Щедрий Вівторок могли завітати не тільки співробітники "1+1 медіа", а будь-хто з охочих. Під час заходу для гостей були організовані благодійний аутлет із одягом ведучих та сувенірною продукцією, послуги з консультацій від топ-менеджменту, автограф-сесія з авторкою та ведучою інформаційно-аналітичної програми "ТСН. Тиждень" Аллою Мазур, новорічні прикраси від дизайнера Христини Гусіної, книги видавництва #книголав, смачні страви від агрохолдингу "МРІЯ", ласощі від кондитерської "Caramel", можливість надіслати підписані ведучими листівки рідним та близьким та ін.

Далі група продовжила Щедрий Вівторок разом з агропромхолдингом Астарта-Київ, НАЕК "Енергоатом", EY в Україні, Watsons Україна. Усі вони об’єднались в рамках корпоративного волонтерсва, щоб долучились до проекту "Здійсни мрію" та провести свято для дітлахів, які знаходяться на лікуванні в "ОХМАТДИТ". Для малечі були організовані розваги з аніматорами, разом з якими волонтери від кожної компанії допомагали малюкам намалювати на папері їх найзаповітніші мрії. А якщо намалювати мрію, то можна зробити її видимою, а значить більш реальною.

"Я була вражена синергією державних, комерційних, міжнародних та українських компаній, які об’єднались заради доброї справи. Приємно, що корпоративні волонтери присвятили свій робочий час дітям і допомогли їм зобразити на папері свої мрії. Ці малюнки стануть частиною кольорового Променю і полетять до зірок вже у 2019 році, i про них дізнається Всесвіт. А ми під час цього одночасно та всі разом зможемо загадати бажання, щоб все здійснилося", ‒ відзначила  Лідія Таран, куратор проекту "Здійсни мрію", яка також була присутня під час благодійного Щедрого вівторка в "ОХМАТДИТ".

Нагадаємо, #ЩедрийВівторок — всеукраїнський день добрих справ у рамках всесвітнього благодійного руху #GivingTuesday. Щороку у понад 150 країнах світу мільйони людей у вівторок, після Дня подяки, влаштовують акції на користь благодійних організацій, розповідають про це в соціальних мережах і закликають робити добрі справи. У 2018 році Україна офіційно долучилася до ініціативи, ставши однією з країн-учасниць.

Залиште свій коментар

Вибір редакції