Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"1+1 медіа" отримала "золото" та "срібло"  PromaxBDA Europe Awards 2018

Вже другий рік поспіль група здобуває призові відзнаки престижної премії.

У вівторок, 13 березня, "1+1 медіа" здобула одразу дві нагоди міжнародної премії у сфері телепромо та дизайну PromaxBDA Europe Awards. "Золото" отримали титри, що відкривають документальний український фільм "Діти Перемоги", а організація промокампанії проекту "Музей Новин" принесла групі "срібло".

Діти Перемоги

Першість у номінації Programme Open/Titles титри до стрічки "Діти Перемоги", розроблені командою маркетингу "1+1 медіа", вибороли у проектів німецького каналу TV 2, італійського RAI Radiotelevisione та компанії Motionmakers. Також у цій номінації за перемогу змагалась ще одна робота від "1+1 медіа" - початкові титри документальної стрічки "Україна. Повернення своєї історії - 2". Суперниками Музею Новин у категорії Experiential or Stunt Promotion for a Consumer були кейси італійських FOX Networks Group, Discovery та Channel 5.

"Початкові титри є  однією з найпрестижніших номінацій премії і, разом із тим, найскладніших. Перемога в ній - це складно та достойно. Вся наша команда - великі молодці!", - коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу "1+1 медіа".

"Це вже друга європейська нагорода для Музею Новин. Ми щасливі, що проект, який захопив тисячі українців, визнає професійна спільнота за межами країни", - коментує Світлана Павелецька, PR-директор "1+1 медіа".

Нагадаємо, що до шорт-листу PromaxBDA Europe Awards 2018 потрапили одразу п’ять промокампаній "1+1 медіа". Зокрема, окрім фіналістів, серед претендентів були оновлений логотип телеканалу "2+2" та лого програми Model XL.

Імена переможців було оголошено 13 березня на Церемонії нагородження у Римі. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції