Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Аварія "Делфі" в Одесі: навколо танкера встановлюють бони, щоб запобігти забрудненню води

Власника судна продовжують розшукувати.

В Одесі на пляжі навколо судна "Делфі", яке зазнало аварії, наразі фахівці встановлюють спеціалізоване огородження, що має запобігти витоку нафтопродуктів. Планується звести близько 300 метрів бонів підвищеної плавучості. 

Про це повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів України (АМПУ).

У пресслужбі зауважили, що нині на пляжі вже встановлено сорбуючі бони довжиною 140 м. Вони дозволять за необхідності локалізувати до 3,5 тисяч літрів нафтопродуктів. "На щастя, зараз про такі обсяги не йдеться", - кажуть у пресслужбі.

В Одесі триває ліквідація наслідків аварії танкера DELFI біля пляжу Дельфін. Ще в день пригоди для запобігання...

Опубликовано Адміністрація морських портів України/Ukrainian Sea Ports Authority Понедельник, 25 ноября 2019 г.

Разом з тим, як йдеться в сюжеті ТСН, група водолазів 25 листопада обстежувала корпус танкера, щоб встановити всі його можливі пошкодження.

"Якщо знаходять пробоїни, їх закладають. Усю нафту й воду відкачують, роблять судно максимально безпечним. Це серйозна аварія, це техногенна, передусім, річ", - пояснює Олександр Андрійченко, керівник компанії "Еко-сервіс".

За інформацією екологів, одразу після аварії на місці кораблетрощі ширився запах нафтопродуктів, водою розповзались масні плями. Фахівці з'ясували, що це залишки дизельного пального, вони вилились у море через пробоїну в судні. Втім, сьогодні, переконують спеціалісти, плям та запаху немає.

"Вплив буде не таким потужним, як це могло бути в літній період, але досить сильним, тому що зараз у цій зоні мешкають сотні організмів", - розповідає Сергій Дятлов, завідувач відділу якості водного середовища.

В Адміністрації морських портів зауважують, що для того, аби встановити спеціальні бар'єри, розробили схему. Проте роботам заважає відносно невелика глибина, на якій перебуває судно, що не дозволяє плавтехніці підійти якомога ближче.

"Розроблена схема, як це поставити. З огляду на те, що там мілина, дуже важко підійти плавтехніці і плавзасобам, тому залучаємо усілякі сили для того, щоб зараз забезпечити максимальну екологічну безпеку", - зауважує Денис Карпов, в.о керівника Одеського порту.

Крім того, в адміністрації портів України наразі вирішують, що робити із самим судном, яке вже четверту добу лежить за кілька метрів від одеського узбережжя. Лишати у воді танкер не можна, бо його може засмоктати у пісок. А витягати його надто складно. Оплатити усі роботи, як і екологічні збитки, за законом має власник судна. Але він від моменту аварії досі не з'явився. Його намагаються розшукати, але поки марно. Якщо за тиждень судновласника не знайдуть - "Делфі" будуть витягати українські служби.

Як повідомлялося, 21 листопада біля Одеси через шторм зірвало з якоря суховоз "Делфі". Корабель був повністю некерований, на ньому закінчилося пальне, все обладнання знеструмлене, зокрема, і рація. Екіпаж категорично відмовлявся залишати судно, а тому його евакуювали моряків примусово. Капітана танкеру дістали останнім і непритомним. Зараз він перебуває у важкому стані. Двоє членів екіпажу - у стані середньої важкості. Через аварію танкера в море потрапили нафтопродукти.

Відео В адміністрації портів України вирішуватимуть, що робити із аварійним танкером "Делфі"

В Одесі напівзатонулий у п’ятницю танкер "Делфі" став вкрай популярним місцем для любителів селфі. Тисячі одеситів потягнулися на пляж, аби зафільмувати наслідки кораблетрощі та сфотографуватися на тлі танкера. На Французькому бульварі утворилися багатокілометрові затори. Тим часом в міській лікарні залишається один із трьох потерпілих моряків — старший механік судна.  

В адміністрації портів України вирішуватимуть, що робити із аварійним танкером "Делфі"

Залиште свій коментар

Вибір редакції