Аварія танкера "Делфі": судно працювало нелегальною заправною станцією у морі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Морська охорона знала, що танкер може проводити незаконні операції.

Танкер "Дельфі", який зазнав аварії біля одеського пляжу, працював у відкритому морі нелегальною заправною станцією. Про проблемне судно було відомо всім службам, які контролюють цей район Чорного моря, йдеться у сюжеті ТСН.19:30. 

Власник танкера може від нього відмовитись, стверджують фахівці транспортної галузі. За їхніми словами, судно працювало в морі як нелегальна заправна станція.

"На такі заправки зазвичай зливають чорне паливо, яке зекономили буксири чи вкрали їхні капітани. Таке паливо можна зливати на подібні чорні заправки", - каже фахівець транспортної галузі Олександр Захаров. 

В Україні ціна палива для кораблів найвища серед сусідніх країн Чорного моря, каже експерт. Тому суднам у морі вигідніше було заправлятися з цього танкера і за готівку. "Якщо є схема, то власник знаходить діряву посудину і використовує її та до тих пір, поки її не викине на берег", - додає Олександр Захаров. 

Відео Аварійний танкер "Делфі" працював у відкритому морі нелегальною заправною станцією

Про це заявляють фахівці транспортної сфери. Ба більше, про проблемне судно було відомо усім службам, які контролюють цей район Чорного моря. І кораблетрощу можна було попередити. ТСН розповість далі.  

Аварійний танкер "Делфі" працював у відкритому морі нелегальною заправною станцією

Про те, що "Делфі" може проводити незаконні операції у відкритому морі, морська охорона дізналася ще 16 листопада. Танкер у цей час перебував поблизу територіальних вод України. Утім, прикордонники все одно вирішили висадити на судно оглядову групу. Незаконного палива на борту не було.

"Оглядова група з'ясувала, що суднові документи мають певні порушення, що судно в занедбаному стані і може нести певну навігаційну та екологічну загрозу", - розповіла керівниця прес-служби регіонального управління морської охорони Наталя Гуменюк. 

Інформацію про загрозу передали правоохоронцям, а також адміністрації портав та держслужбі морського та річкового транспорту. Однак за п'ять діб, коли й почався шторм, ніхто з представників цих служб так і не піднявся на облавок танкера.

"Бачили, що судно некероване. Але чому нічого не було прийнято для порятунку? Був пригнаний буксир з Очакова, але не з тим тросом, який потрібен. Він лопнув моментально", - каже Захаров. 

Після того, як танкер викинуло на пляж, екіпаж урятували. Судно щодня затягує в пісок. Що з ним тепер робити, думають усі служби відповідальні за морську безпеку. Поліція розслідує справу і паралельно шукає судновласника. Спробувала знайти його і ТСН, але в Харкові за місцем реєстрації фірми розташований торговельний центр.

Кореспондент ТСН Сергій Осадчук.

Залиште свій коментар

Вибір редакції