Серцеві захворювання залишаються головною причиною смертності у країні.
З ціллю привернути увагу до проблеми, Pfizer разом із "Уркпоштою" організували у найбільших містах України спільний соціальний проект під лозунгом "Близько до серця".
Дві програми он-лайн тестування test2.myheart.com.ua та test.myheart.com.ua було створено для того, щоб кожен бажаючий, відповівши на кілька простих запитань, перевірив рівень ризиків сердечних захворювань у себе і близьких. А для того, щоб максимальна кількість людей дізналися про програми, в найбільших ТРЦ Києва, Львова, Одеси та Дніпра були встановлені інтерактивні фотозони у формі серця, що запалюється від дотику долонь. Поруч із фотозоною хостес запрошували взяти участь у ініціативі "Пошта добра" - відправити за допомогою Укрпошти брендовану листівку близьким людям у будь-яку частину України.
Організатори соціальної ініціативи відмітили високий рівень зацікавленості та залученості жителів міст-мільйонників до проекту, залишившись задоволеними результатом, адже подібні заходи підкреслюють важливість своєчасної перевірки ризиків та запобіганню сердечних захворювань.