Блогер заявив про призупинення будівництва Керченського мосту через нестабільні опори

Журналісти порахували, що ціна мосту в три рази дорожче найдовшою переправи в світі

Амбітний проект росіян - міст через Керченську протоку до Криму почав відчувати серйозні проблеми і опинився під загрозою, тому роботи з будівництва на час припинені.

Про це написав у своєму ЖЖ блогер Ілля Валієв.

"Знайомі з Криму принесли приємну новину: після вчорашнього монтажу прольоту кримського моста, одна опора просіла на метр, друга - на півтора. Осідання триває. Роботи припинені, що робити, ніхто не знає. Сподіваються на зупинку просадки опор", - написав блогер.

За його словами, будівельникам наказали мовчати про проблеми з мостом.

Нагадаємо, що у грудні 2016 старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.

В той же час, журналісти підрахували, що ціна Керченського моста в три рази перевищила ціну найдовшого мосту в світі

У Китаї за два роки збудували Дан'ян-Куньшаньський віадук довжиною 164,8 км між Шанхаєм і Нанкін за 1,46 млрд доларів. А ось проект керченського мосту виходить в три рази дорожче, підрахував сайт "Економічні вісті".

Видання відзначило, що по китайському мосту ще й проходить гілка високошвидкісної залізниці. Загалом на один метр моста китайці витрачали в середньому 8,8 тисячі доларів.

Нагадаємо, протяжність майбутнього Керченського моста - 19 км. Він будується за рахунок коштів федерального бюджету РФ. Загальна вартість проекту становить близько 228 млрд рублів (майже 4 млрд доларів). Ця сума постійно зростала з початку будівництва. На один метр Керченського моста в середньому витрачається близько 209 тисяч доларів.

У міністерстві транспорту РФ заявляли, що забезпечать відкриття автомобільного руху по споруджуваному Керченській мосту до грудня 2018 року, а рух поїздів - до 2019-го.

Екологи відзначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями.

Залиште свій коментар

Наступна публікація