Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Блокада Азову: у Бердянську готуються звільнити третину працівників морського порту

Те саме може чекати колег у Маріуполі.

Бердянський порт вирішив скоротити третину працівників через блокаду Азовського моря Росією. Тиждень у місто не приходило жодне судно, бо окупанти перекрили Керченську протоку, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Перший суховантаж після тижневої блокади зайшов у Бердянськ сьогодні. З дев’яти причалів у порту працює лише два. "Машин мало стало. Якщо судно прийшло тільки, а так – в основному, ворота на замку", - розповіла охоронець Тетяна Олешко. "Краще, коли працюєш. Коли працюєш, час минає швидше, ніж коли сидиш. По-перше, ти отримуєш у два-три рази менше. По-друге, просто сидиш", - зізнався докер Роман Юдін. "Було таке, що в нас на рейді, на каналі, стояли по вісім-десять суден. Вони не в Керчі стояли, вони тут стояли – чекали, поки звільниться місце. А зараз – нема! Всі в Керчі стоять", - каже заступник начальника адміністрації Бердянського морського порту Віталій Бурьян.

ВідеоКерівництво Бердянського порту планує звільнити третину персоналу

Керівництво порту каже - до скорочення їх змушує блокада Росією Азовського моря. За статистикою Мінтрансу, з середини травня РФ незаконно блокувала 750 суден, які прямували до портів Бердянська та Маріуполя. Доба простою коштує судновласникам до 15 тисяч доларів, через це більшість з них переорієнтувалася на інші порти. 

Керівництво Бердянського порту планує звільнити третину персоналу

Усупереч міжнародним нормам, Кремль вважає Керченську протоку внутрішніми водами Росії. З середини травня РФ здійснила понад 750 незаконних затримань кораблів, які прямують до портів Бердянська та Маріуполя. "Жодне судно не може пройти Керченську протоку. Спочатку це були примхи, нині погодні умови, після, можливо, щось інше вигадають, що в них там поламався шлагбаум підводний", - саркастично коментує поведінку РФ міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Через таку ситуацію порти на Азові несуть величезні збитки – лише у Бердянську вони сягнули вже 4 мільйонів доларів. "Наполовину скоротилися! Тому що на сьогодні за підрахунками десяти місяців наш план виконано на 52%", - пояснив в.о. директора ДП "Бердянський морський торговий порт" Олександр Трощенков.

Судновласники розривають угоди, бо доба простою в Керченській протоці вартує їм до 15 тисяч доларів, а кораблі стоять там до тижня. "По суті, це блокада Азова для України. Від того, що закриється Азов і два порти, Україна втрачає близько 200 мільйонів доларів на рік", - пояснив керівник інфраструктурних програм українського Інституту майбутнього Володимир Шульмейстер. Звільнення персоналу портів у цих умовах – крок неминучий. Наразі мова йде про три сотні чоловік, у Бердянську порт переведено на 4-денний режим роботи. Якщо Україна не зможе протидіяти російській експансії на морі, подібна доля чекає й порт у Маріуполі.

Кореспондент ТСН Яків Носков

Фотогалерея Reuters показало фото українських танків у порту Маріуполя (18 фото)

Залиште свій коментар

Вибір редакції