Брак коштів та відсутність ремонту. Чому в Україні обвалюються мости та руйнуються дороги

Брак коштів та відсутність ремонту. Чому в Україні обвалюються мости та руйнуються дороги

Шулявський шляхопровід / Фото: Центр організації та безпеки дорожнього руху м.Києва / Facebook

У столиці почав руйнуватися Шулявський шляхопровід.

Часткове руйнування Шулявського мосту у столиці вже спричинило 2 звільнення відповідальних посадовців. А ще міський голова Віталій Кличко доручив перевірити стан усіх шляхопроводів і мостів у столиці. Чому обвалився Шулявський міст та які проблеми з мостами та дорогами в інших регіонах України дізнався "Сніданок з 1+1".

Зима разом з собою забрала не лише асфальт з українських доріг. У столиці почав руйнуватися один з найважливіших мостів - Шулявський. Відпали майже 30 метрів перил та частини шляхопроводу. Уламком зачепило одну машину, але люди не постраждали.

Міст не був в аварійному стані. Таку заяву одразу зробив міський голова Віталій Кличко. Він швидко прибув на місце події.

"Обстеження робив інститут і дав висновок, що міст може далі функціонувати", - повідомив мер.

Експертна комісія ніч встановлювала причини обвалу, а вже на ранок повідомили висновки: корозія металу та перенавантаження мосту великогабаритним транспортом.

Шулявський міст був побудований 53 роки тому. Тривалий час під цим шляхопроводом працював ринок секонд-хенду. На ньому декілька разів ставалися масштабні пожежі. Найбільша у 2007 році. І це значно послабило міст. Довелося робити спеціальні підпори.

На ремонт Шулявського мосту з бюджету Києва повинні були виділити 5 мільйонів гривень. Але серйозної реконструкції там так і не провели.

2013 року київські ЗМІ писали, що шляхопровід має четверту, передаварійну стадію, і його потрібно терміново ремонтувати. Мерія тоді пообіцяла, що ремонт на Шулявці почнуть 2015 роуку. Та жодних робіт не проводили і до сьогодні.

Не пускати на міст великих вантажівок та укріпити - це все що потрібно аби міст знову запрацював.

Новина про обвал Шулявського мосту сколихнула не лише киян. За лічені години про стан інфраструктури заговорили по всій Україні, адже столичний міст не перший. Останніми роками вони валились по всій країні.

Так, у квітні 2013 на Буковині обвалився міст через Дністер, який з'єднував Чернівецьку та Хмельницьку області. За 60 років не було проведено жодного ремонту.

В жовтні 2015 в Одеській області обвалився міст, який з'єднував район з міжнародним пунктом пропуску до Молдови.

А минулого року на Полтавщині на трасі Київ—Суми частина мосту обвалилася просто у річку. Міст був у аварійному стані та за 20 років його також не ремонтували.

Грошей на капітальні ремонти та реконструкції мостів в бюджеті України катастрофічно не вистачає.

"Недофінансування галузі ЖКГ в Україні зберігається і наслідком цього звичайно стають от такі прикрі випадки", - розповів експерт з інфраструктури Олег Гарник

Грошей не має не тільки на ремонти мостів. Чи не найбільшою проблемою інфраструктури України є дороги. 95 відсотків усіх автомобільних шляхів загального користування не ремонтували вже понад 30 років. Найгіршими, на думку водіїв, є траса національного значення Кривий Ріг—Миколаїв та міжнародна магістраль Одеса—Ренні.

Фото: ТСН.ua

Повʼязані теми:

Наступна публікація