"Був некерований і падав, як камінь". Одеські пілоти-інструктори змоделювали ситуацію з літаком МАУ

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Судно розбилося поблизу Тегерана вранці 8 січня.

Одеські пілоти-інструктори намагались відтворити, що сталось вранці 8 січня з літаком МАУ у небі над Іраном. На симуляторі, що є точною копією судна, по секундах відтворили політ. Імітували різні надзвичайні ситуації на облавку, які б могли спричинити падіння, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

На симуляторі фахівці відтворили зліт копії Боінга, який розбився в небі над Тегераном. На екранах симулятора аеропорт Тегерану. Диспетчер дає дозвіл на зліт. Попри те, що за кілька годин відбувся ракетний обстріл американських баз, небо Ірану відкрите для польотів.

Літак здіймається у небо і за дві хвилини та на висоті у сім тисяч футів зникає з радарів. Що з ним сталося далі, експерти поступово намагаються відпрацювати кожну версію. Спочатку - відмову двигуна.

Імітуємо пожежу та відмову одного двигуна. Однак літак не падає різко донизу, а продовжує триматися у повітрі. "Цей борт може впевнено літати на одному двигуні. Опинившись на висоті семи тисяч футів, навіть при втраті обох двигунів його можна посадити назад", - каже  інструктор Семен Пастерначенко.

Відео Одеські пілоти-інструктори намагались відтворити, що сталося з літаком МАУ над Іраном

У спеціальному авіасимуляторі, копії судна, що зазнало катастрофи напередодні біля Тегерана, по секундах відтворили політ. Імітували різні надзвичайні ситуації на борту, які би могли спричинити падіння. За експериментом спостерігала ТСН.  

Одеські пілоти-інструктори намагались відтворити, що сталося з літаком МАУ над Іраном

Пілот також не вірить у неспарвність судна. "Якби була відмова і була пожежа, то вони б вирішили зробити хоч якийсь маневр. Машина могла їх записати. Все сталося миттєво", - каже пілот Вадим Громов.

Наступна версія - помилка екіпажу. Цю версію одесити відкидають одразу. Кажуть, що у літаку були найдосвідченіші пілоти. "Люди, які мають такий досвід. Їх було троє у кабіні. У кожного 11 тисяч годин нальоту і шість тисяч на цьому типі судна", - каже Громов. 

Інструктор каже, що досвідчений екіпаж може на одному двигуні перелетіти в інший аеропорт. "Вчора у цій катастрофі не двигун був причиною і не загоряння двигуна", - каже  Семен Пастерначенко.

Експертів насторожує, що літак розпався просто у повітрі. Вони ретельно аналізують пошкодження судна з місця авіатрощі. Кажуть, що в ситуації з технічною несправністю чи помилкою екіпажу, літак виглядав би зовсім по іншому. 

"Коли літак собі вибрав майданчик, то він вирівнює, як на смузі. Це видно, як відбувається. Тут паркани на місці: ось один, другий і уламки лежать. Це про що говорить, що вони вертикально впали зверху. Літак не заходив на вимушену, а він просто був некерований і падав як камінь", - розповів пілот Вадим Громов. 

Схиляються до одного: його щось зруйнувало ззовні. Такі попередні висновки одеські експерти роблять  з власного досвіду керування подібними літаками. 

Кореспондент ТСН Сергій Осадчук.

Залиште свій коментар

Вибір редакції