Через кризу українські чоловіки стали дивитися серіали

Чоловіки 20-44 років почали активно дивитися телевізор, хоча раніше їх цікавили тільки новини та футбол.

Протягом перших тижнів нового року в Україні суттєво зріс телеперегляд серед чоловічої аудиторії віком 20-44 років, яка раніше не відзначалася високими показниками.

За даними дослідників компанії Cortex, традиційно ця аудиторія дивиться хіба що новини та футбол, та й то не завжди.

Але протягом першого тижня Нового року зростання середнього рейтингу для неї склало 21%, протягом другого – 22%. А наприкінці місяця (19-25 січня) рівень зростання показників телеперегляду хоч і знизився, однак залишався достатньо високим – 12%. Це навіть вище, ніж у жіночої аудиторії того ж віку – 11%.

Фахівці Cortex вважають, що тенденція пов’язана з економічною кризою та є наслідком підвищення безробіття серед чоловічого населення.

"По-перше, дехто через кризу не поїхав відпочивати і залишився коло телевізора. По-друге, що є більш сумним, багато чоловіків просто залишились або зовсім без роботи, або у відпустках за власний рахунок", – йдеться у звіті компанії.

Як повідомляла Міжнародна організація праці, через економічну кризу до кінця 2009 року без роботи можуть залишитися близько 51 млн. людей по всьому світі. В Україні, за офіційними даними, станом на 15 січня зареєстровано 919,7 тисячі безробітних. Впродовж грудня 2008 року офіційно стали безробітними 286,8 тисяч українців. Це найвищий показник за останні 17 років.

Читайте також:

Україна б'є рекорди з безробіття

Третина українських студентів хоче назавжди поїхати за кордон
Українці відмовляються від розкоші та переходять на вітчизняні товари

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: