Далекобійників в Україні "трясуть" дорожні розбійники і масово атакують повії

Далекобійників в Україні "трясуть" дорожні розбійники і масово атакують повії

В Україні далекобійників на шляху до ЄС очікують безліч випробувань

Для водіїв вантажівок шлях через Україну і її кордони перетворюється на пекло.

Для іноземних далекобійників український маршрут стає схожим на шлях через пекло завдяки "зусиллям" крадіїв, повій та бажаючих заробити на них митниках, йдеться у сюжеті випуску ТСН.Тиждень.

Журналіст ТСН.Тижня став далекобійником, аби на собі перевірити, що таке життя перевізника. У рейс він вирушив з 20 тоннами металопрокату. Шлях пролягав через партизанські ліси Ковеля на кордон із Польщею, пункт переходу - "Ягодин".

Дорогою його напарник Олег Юкальчук, серед колег відомий як "Балу", розповів про нічних дорожніх розбійників. Вони хитрі і для далекобійника - запеклі вороги. Нині в них популярно красти не товар із фури, а пальне.

"Просто підганяють візок під бак, відкручують гвинти і разом з баком забирають паливо... Природно, в перші дві години, коли водій лягає спати, він нічого не чує, нічого не може зрозуміти", - каже досвідчений далекобійник.

ТСН провела експеримент: чому далекобійники бояться України

ТСН провела експеримент: чому далекобійники бояться України

Сюрпризи для новоявленого перевізника і його напарника розпочалися ще перед кордоном у місці видачі дозволів на проїзд іноземними країнами.

Це міжнародна квота, але в українських реаліях її отримують у чергах і з великими нервами. Ліниві чиновники фактично працюють із великими перервами. Через черги між водіями спалахують перші конфлікти.

Там далекобійники втратили перші півтори години. Утім, на самому кордоні було вже "веселіше". Місцевий люд заробляє, як може. Спочатку пропонують чай-каву.

Також поки фури стоять у кілометровій черзі на митну перевірку, водії можуть, наприклад, купити валюту - без банків і паспортів. Зв'язок із міняйлами через радіохвилю всіх далекобійників.

Тим часом черга машин у польському напрямку майже не рухається. Тривала вже четверта година стояння на українсько-польському кордоні. А вони ще навіть не наблизились до точки контролю з українського боку.

Довжелезне стояння в черзі автоперевізники пояснили дуже просто.

"Наш бюрократичний апарат робить все для того, щоб машина якомога довше перебувала в терміналі... Машина, що стоїть в терміналі більше, не пам'ятаю, 4 або 6 годин, починає платити за термінал. Відбувається додатковий заробіток митниці... Провокують митні та прикордонні органи до можливості хабара", - каже власник фірми Андрій.

Слова бізнесмена підтвердились вже на світанку. Водії не соромились просто на контрольному пункті, у відкритому ефірі обговорювати між собою, кому з офіцерів і скільки дати "на лапу".

Знімати там заборонено, тому факт передачі грошей підтвердити не можна. Однак кермувальники вже не бояться відверто про це говорити.

Митники ж воліють не згадувати про корупцію, а великі черги пояснюють великим обсягом перевалки. Мовляв, "Ягодин" є найбільш завантаженим пунктом пропуску і його потужностей не вистачає.

До речі, у черзі далекобійників норовлять розважити легковажні місцеві дівчатка. Вони пропонували сексуальні послуги прямо в кабіні, масово і недорого. За свою "компанію" просили 100 грн і ще й готові були дати знижку.

На територію Польщі журналіст ТСН.Тижня зі своїм напарником в'їхали о 12.39. Тож загалом на кордоні вони провели 13 годин - більше, ніж півдоби.

Нагадаємо, наприкінці серпня українських далекобійників більше тижня тримали на російській митниці без їжі та гарячої води. Там зібралися сотні українських фур із продовольчими і промисловими вантажами.

Кореспондент ТСН.Тижня Сергій Швець

Повʼязані теми:

Наступна публікація