Дату підйому Delfi знову перенесли: коли цього разу обіцяють прибрати танкер

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Дату підйому Delfi знову перенесли: коли цього разу обіцяють прибрати танкер

Думская

Вартість робіт новий підрядник тримає у секреті.

Дату підйому судна Delfi знову перенесли. До Дня Незалежності, як планували раніше, його з одеського берега не приберуть. Роботи веде новий підрядник - на це він має два місяці. 

Про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Сумнозвісний танкер Delfi ніяк не дочекається підйому. За планами нового підрядника робіт, аби прибрати судно, треба вивезти з усіх його відсіків сотні тонн піску та заварити пробоїни. Все це, аби зробити Delfi якомога легшим. А ще – зруйнувати хвилелом, щоб плавучий кран міг підійти ближче. Нині водолази під водою дроблять скалу. 

"Ми привезли металеві конструкції, які приварюють до палуби і до борта. Вони забезпечать нам міцність. Тягнути нині за якусь частину судна - безрезультатно, бо ми просто відірвемо цю частину", - говорить Андрій Іванов, керівник компанії-виконавця робіт.

Восени минулого року танкер Delfi потрапив у шторм і сів на мілину. У нього відірвався якір, судно хвилями прибило до одеського узбережжя. Спочатку екіпаж відмовлявся від допомоги. Моряків евакуювали примусово. 

Згодом стали думати, як підняти судно. Власник знайшов підрядника. На виконання робіт тому дали два місяці, але підняти Delfi там так і не змогли. Від робіт компанію усунули.

Танкер "Делфі": дату підйому судна знову перенесли

Танкер "Делфі": дату підйому судна знову перенесли

Водночас судновласник заявив, що його з підрядником навмисне відсторонили - для цього встановили нереально короткі строки виконання робіт. Причиною підрядник, найнятий судновласником, називав те, що готовий був прибрати  Delfi за менш ніж два мільйони гривень, у той час, як Адміністрація морських портів оголосила тендер на 25 мільйонів. Він звернувся до суду - його позов там не задовольнили.

Тим часом Адміністрація морських портів України знайшла нового підрядника і подала до власника судна позов, щоб він відшкодував порту збитки, бо ж з танкера вилилась нафта - портовики очищували воду.

"На сьогодні проводиться позовно-претензійна робота з компенсації наших витрат, які були зроблені. Своє право власності судновласник втратив 20 липня", - говорить Денис Карпов, заступник начальника адміністрації Одеського порту з операційної діяльності.

Прибрати напів затоплений танкер з узбережжя мають за два місяці. Вартість робіт новий підрядник тримає у секреті. Відомо лише, що це набагато більше, ніж планували попередники - тоді йшлося про мільйон гривень. Але менше, ніж планували в адміністрації портів - там закладали аж 25 мільйонів.

На місці кораблетрощі вже кипить робота. Поки у воді укріпляють конструкцію Delfi, довкола судна вже встановили три ряди загороджень, щоби під час підйому у воду не потрапили нафтопродукти. 

Наступна публікація