До свого 20-річчя ТСН змінила графічне оформлення випусків новин

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Нові зміни підкреслюють динамічність і швидкоплинність світу, наповненого подіями і фактами.

Новини з'явились у новому графічному оформленні, розкритому у деталях. 

Оновлена концепція дизайну відображає найбільш актуальний тренд сучасності – чіткість та швидкість сприйняття новин. Оформлення випусків відтепер направлене на допомогу глядачеві у легкому зчитуванні інформації – змінено редакторську графіку, колірну гамму та підхід до візуалізації новин. Сучасні, яскраві, насичені елементи підкреслюють динамічність та швидкоплинність світу, наповненого подіями та фактами.

Редизайн став одним із кроків запланованих в рамках 20-річчя Телевізійної Служби Новин. В основі концепції лежить рух, динаміка, час, інформаційні потоки і об'ємні смуги, які символізують земну кулю.

"Нашою метою було освіжити "упаковку" ТСН, додати більше динаміки і сучасності. При цьому залишитися впізнаваними і стати ближчими до глядача, намагаючись відповідати його очікуванням і побажанням", - розповів директор департаменту новин Сергій Попов.

Більше подробиць щодо змін розкрив керівник відділу дизайну телеканалу 1+1 Олексій Рєпік: "ТСН - один з флагманів ефіру 1+1, успішний, відомий і улюблений бренд телеглядачів. Оновлення візуальної айдентики для такого продукту - досить важливе завдання, адже ми завжди прагнемо до розвитку та намагаємось відповідати на запити сучасності, прагнемо до еволюції та вдосконалення. Під час роботи над оновленням стилю було створено понад 50 графічних елементів, розроблено інфографіку та модернізовано систему візуальних карт. Особливу увагу ми приділили функціоналу та розробці саме службової графіки. Адже важливо, щоб система дизайн-елементів допомагала глядачеві сприймати складний динамічний контент та направляла його".

В наш час переважна більшість українців дізнається про останні новини з телебачення. При цьому кожен третій глядач вважає своєю улюбленою програмою новин ТСН, що вдвічі більше, аніж у найближчого конкурента. Тижнева аудиторія ТСН перевищує 20 млн. телеглядачів (4+ Україна).

Відео Viva зібрав усіх жінок-ведучих ТСН для унікального спецпроекту

Залиште свій коментар

Вибір редакції