Українцям дали рекомендації, як поводитися у разі проблем з літаками за кордоном.
Українські дипломати вживають заходів для повернення українських туристів з Тунісу, до них вже прибув консул.
Про це повідомив на своїй сторінці у Twitter заступник директора Департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ України Василь Кирилич.
"Консул проводить зустріч із українськими туристами в м. Монастір (Туніс). Намагаємося врегулювати ситуацію, що склалася", - запевнив він.
Консул проводить зустріч з українськими туристами в м.Монастир (Туніс). Намагаємося врегулювати ситуацію, що склалася. Повторно привертаємо увагу українців до зваженого вибору туроператора, плануючи подорож за кордон. https://t.co/1QZThTHlvA
— Vasyl Kyrylych (@VasylKyrylych) 29 червня 2018 р.
Водночас Кирилич заявив, що консульська служба у квітні попереджала про необхідність зважати на вибір туроператора під час планування туристичної подорожі за кордон і підходити відповідально до підготовки подорожі.
У зв’язку з ситуацією у Тунісі Департамент консульської служби МЗС України оновив на своїй сторінці у Facebook рекомендації для українців у разі можливих форс-мажорних обставин у міжнародних аеропортах:
- ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути;
- уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у разі надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у разі виникнення форс-мажорних обставин;
- уважно вивчити умови контракту щодо надання туристичних послуг;
- враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож;
- зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України "Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон ("ДРУГ"), який є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном.
Окрім цього, наголошується, що інформація щодо прав пасажирів розміщена на сайті Державної авіаційної служби України.
Водночас, якщо в міжнародному аеропорту все ж таки склалися непередбачувані обставини, у відомстві порадили українцям:
- невідкладно встановити та підтримувати зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
- інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
- невідкладно зателефонувати на "гарячу лінію" посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову "гарячу лінію" МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua.
Рекомендації громадянам України у зв’язку з можливими форс-мажорними обставинами у міжнародних аеропортах (оновлено...
Опубликовано Департамент консульської служби МЗС України Пятница, 29 июня 2018 г.
Нагадаємо, із аеропорту Монастір в Тунісі вже другу добу не можуть вилетіти до Харкова близько 300 українських туристів. Пасажири стверджують, що авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel, в особі компанії, що приймає, Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян України додому.