Теперішній ремонт – дуже тимчасовий, визнають працівники.
"Укравтодор" переконує, що вітчизняні дороги змінилися на краще, а 85% основних українських шляхів практично бездоганні. Тобто, ями, котрі виникли цієї зими, на них уже залатані, йдеться в сюжеті ТСН. 19:30.
За даними служби автошляхів, понад 2,5 тис. км трас державного значення були пошкоджені ямами. За 2 тижні їх майже позбулися.
Однак самі ремонтники, котрі доробляють дороги, зізнаються, що насправді латають уже полатане місяць тому.
Читайте також: Азаров пропонує спитати за жахливі українські дороги з "попередників"
"Латали великі, а тепер маленькі виросли і ми їх латаємо", - уточнюють вони.
І пояснюють, що хоч би як не намагалися дотриматися технології, якісним попередній ремонт усе одно не міг бути.
"Тому що сніг, ми це латали, коли сніг йшов. Хоч і сушили, але по краях мокро, мороз і воно розриває", - кажуть працівники.
Виконавці робіт нарікають на закуплену імпортну техніку, котра не витримує українських умов, а також борги із зарплат. Кажуть, востаннє бачили гроші ще в жовтні минулого року.
Читайте також: Щороку українці віддають на розбиті дороги 43 млрд грн
Водії ж обурюються поточному ремонту. Кажуть, засипати асфальт у воду – марна справа. Крім того, ще й самий асфальт може бути неякісним, не кажучи вже про недотримання технологій.
Дорожники на ці закиди відповідають просто: поточний ремонт – аварійний. Улітку ж вони зроблять усе капітально.