Довжина першого українського концесійного автобану Краковець - Броди - Рівне становитиме 21 км

Довжина першого українського концесійного автобану Краковець - Броди - Рівне становитиме 21 км

Нова швидкісна дорога матиме не менше чотирьох смуг руху і буде проходити на відстані від населених пунктів.

За попереднім планом проєкту, що розробляється, перший в Україні концесійний автобан Краковець - Броди - Рівне, що стане частиною президентської програми "Велике будівництво", не буде проходити населеними пунктами.

Про це повідомляє видання "Про Львів" з посиланням на інформацію Служби автомобільних доріг у Львівській області.   

"Зараз триває розробка техніко-економічного обґрунтування проєкту, від результатів якого будуть залежати конкретні характеристики дороги. У планах побудувати автобан високої 1а категорії", - йдеться в матеріалі.

Як пояснюють в Укравтодорі, нова швидкісна дорога матиме не менше чотирьох смуг руху і буде проходити на відстані від населених пунктів. За рахунок цього безпека на дорозі буде на більш високому рівні, оскільки на ній не буде наземних переходів, світлофорів, перехресть, а усі розв'язки будуть багаторівневими. Це позначиться також і на швидкості пересування.

Згідно з попереднім проєктом, протяжність автобану становитиме 21 км. Маршрут буде починатися у 2 км від Краковця. Потім він буде переходити у північну об'їзну дорогу Львова, а вже за Львовом буде пролягати паралельно дорозі М-06 Київ - Чоп на відстані приблизно 3-7 км від М-06. Завершуватись маршрут буде на об'їзній Рівного.

Початок робіт з проєктування концесійного автобану став наслідком підписаного нещодавно Меморандуму між Укравтодором та компанією "Автомагістраль-Південь". Згідно з меморандумом, компанія за свій рахунок розробить техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту.

"Підписання Меморандуму дозволить нам вже найближчим часом оголосити відкритий конкурс з відбору приватного інвестора для будівництва маршруту Краковець - Броди - Рівне. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка буде з'єднувати столицю України з найбільшими містами Європи", - розповів про плани з будівництва автобану голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Відзначається також, що маршрут Краковець - Броди - Рівне буде реалізований на умовах класичної концесії, при якій інвестор повертатиме вкладені кошти за рахунок плати за проїзд.

Нагадаємо, заступник керівника Офісу Президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко нещодавно заявив, що до кінця 2023 року планується відновити всю мережу загальнодержавних доріг України.

Наступна публікація