Проте заявляє, на що справді потрібно звернути увагу під час розслідування.
Льотчик-випробовувач держдпідприємства "Антонов" Сергій Тарасюк переконує, що для Ан-26 не було проблемою відмова одного двигуна, яку зараз заявляють, як одну із причин катастрофи.
Про це він повідомив журналістам ТСН.
Він сам багато разів відпрацьовував посадку з вимкненим двигуном, але ця машина впевнено летить на другому. Відкидає пілот і версію, що двигун навмисно вимкнули з навчальною метою - з 20 курсантами на борту, та ще й в темну пору доби інструктори навряд би таке демонстрували.
Відкидає досвідчений пілот і версію про перевантаження, адже на борту перебувало вдвічі менше людей ніж він може перевезти, до того ж курсанти були без багажу. А от чи повинні вони були бути всі на борту під час навчального польоту? Залишається запитання, хто саме був за штурвалами і чи справді курсанти не сплутали трасу зі злітною смугою аеродрому.
Нагадаємо, що Ан-26 і досі залишається основною "робочою конячкою" ЗСУ. Цей літак почали випускати у далекому 1969 році на київському заводі "Авіант". Їх випустили 1402 одиниці.