Експрес до Борисполя, тунель у Бескидах і маршрути до ЄС. В "Укрзалізниці" розповіли про досягнення за рік

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Компанія інвестувала у розвиток залізниці майже 17 мільярдів гривень.

"Укрзалізниця" протягом 2018 року реалізувала низку масштабних інфраструктурних проектів, серед найважливіших з яких – відкриття новозбудованого Бескидського тунелю, запуск залізничного сполучення "Київ – Міжнародний аеропорт "Бориспіль" та електрифікація дільниці "Потоки – Золотнишине".

Про це розповів керівник "Укрзалізниці" Євген Кравцов під час засідання уряду. 

"Упродовж 2018 року на капітальні інвестиції "Укрзалізниця" спрямувала 16,9 млрд грн – це в 1,5 разу більше, ніж попереднього року. Загалом це найбільш значні капітальні вкладення за останні 5 років", - наголосив він.

За словами Кравцова, реалізовані проекти дуже важливі для України, зокрема, новозбудований Бескидський тунель ліквідував єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України, що дозволило збільшити обсяги перевезень та підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год.

Ще один проект - швидкісний поїзд Kyiv Boryspil Express - допомагає дістатися від центрального залізничного вокзалу у столиці до аеропорту без пересадок.

"Щодоби на маршруті працює 27 пар поїздів, які кожного дня перевозять 1500-2000 пасажирів. Цьогоріч планується запровадити зупинку на станції "Видубичі", завдяки чому "Укрзалізниця" фактично з’єднає метрополітен з експресом та Міжнародним аеропортом "Бориспіль", - додав Кравцов.

Фотогалерея В "Укрзалізниці" показали рейкові автобусів для експресів до аеропорту "Бориспіль" (4 фото)

До того ж вперше за майже шість років було здійснено електрифікацію залізничної мережі - на дільниці Потоки – Золотнишине, що дозволило забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. 

Як пояснили в "Укрзалізниці", завдяки проведеній електрифікації будуть скорочені витрати на організацію перевезень, зменшені викиди в навколишнє середовище, прискорено доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз.

Водночас керівник компанії відзвітував, що 2018 року було виконано реконструкцію 309 км колій, здійснено капітальний ремонт майже 130 локомотивів, оновлено 126 пасажирських вагонів, придбано та виготовлено на власних потужностях 3351 вантажних піввагонів, на залізничну мережу вийшли перші новітні локомотиви General Electric.

"Така кількість нових вантажних вагонів, що з’явилася у парку впродовж 2018 року, - найбільша за останні 25 років. 2019-го "Укрзалізниця" планує реалізувати контракт з ЄБРР щодо придбання більш ніж 5 тис. вантажних вагонів", – розповів Кравцов.

Окрім цього минулоріч "Укрзалізниця" перевезла у напрямку Євросоюзу 676 тисяч пасажирів, що майже удвічі більше показника 2017 року, а кількість перевезених пасажирів територією України збільшилась на 7,2%. Найпопулярніші напрямки - до Варшави та Перемишля: поїзди завантажені на 90%. Для покращення якості обслуговування пасажирів минулого року було запроваджено послугу гарячого харчування для пасажирів, новий підхід до прибирання вагонів, удосконалено процес прання білизни для поїздів, зокрема, відтепер використовуються безфосфатні засоби, які не шкодять довкіллю.

Нагадаємо, 10 січня Кабінет міністрів призначив Євгена Кравцова головою "Укрзалізниці". Понад рік він очолював посаду виконувача обов’язків керівника компанії. За словами голови наглядової ради АТ "Укрзалізниця" Шевкі Аджунера, Кравцова було одностайно обрано кандидатом на посаду голови правління "Укрзалізниці".

Залиште свій коментар

Вибір редакції