Туроператор, який "кинув" сотню туристів в аеропорту Києва, зачинив свій головний офіс

Туроператор, який "кинув" сотню туристів в аеропорту Києва, зачинив свій головний офіс

Фото: ТСН.ua

Цього року туроператор IdrisKa tour програв суд на півмільйона гривень через заборгованість банку.

Ще вчора офіс туроператора IdrisKa tour працював у звичайному режимі, вже сьогодні приміщення на Костянтинівській зачинене, а на роботу ніхто не прийшов, повідомила кореспондент ТСН.

Інші туристичні оператори наголошують, що нічого дивного у сьогоднішній ситуації немає, оскільки проблеми у  IdrisKa tour вже давно і ні для кого це не сюрприз. Незважаючи на це, сотні людей купили собі дорогі путівки, суми яких коливаються від тисячі до двох тисяч євро та не потрапили на відпочинок, застрягши в аеропорту "Жуляни". Поки українці намагаються з'ясувати хоча б якусь інформацію, на сторінці IdrisKa tour у facebook з'являється нова публікація рожевих фламінго (згодом запис був видалений) та свіжа інформація про "чартерну програму в Аліканте, яка триватиме до 2018 року".

Згідно з інформацією на порталі YouControl, у січні 2017 ПАТ "Вернум Банк" звернулось до Господарського суду міста Києва з позовом до ТОВ "Ідріска Тур" про стягнення 611 127,24 грн. через заборгованість.

У квітні 2017 року позов задовольнили частково. Суд зобов'язав стягнути з ТОВ "Ідріска Тур" на користь ПАТ "Вернум Банк" 483,5  тисяч гривень – заборгованості за кредитом, 10,3 тисячі – заборгованості за відсотком та 13,2 тис. – пені.

Власником туроператора є Казімі Мохаммед Надір Ідріс, який має частку 97%.

У "Вернум Банк" ТСН.ua юристи підтвердили інформацію про суд з "Ідріска Тур" та зазначили, що вся сума була сплачена у квітні 2017 року.

"У нас з ними благополучно закінчився суд. Ми виграли справу, проте вони все вчасно виплатили і вже в квітні цього року ми розлучилися потиснувши один одному руки. Вся сума ними була сплачена. У них був борг, певний час у них були певні труднощі, але перед нами вони ніяких не мають заборгованностей", – зазначив юрист "Вернум Банк".

Варто наголосити, що офіційно підприємство не визнано банкрутом, хоча більшість туристів вже впевнені у цьому. Вже шосту годину українці перебувають в аеропорту та сподіваються на хоч якусь інформацію з боку турагентства, проте на зв'язок ніхто не виходить.

За словами кореспондента ТСН, люди трохи заспокоїлися та змирилися і продовжують очікувати на представників авіаперевізника. За інформацією пасажирів, з такими проблемами зіштовхнулися не тільки вони, а й українці, які наразі перебувають у Іспанії та не можуть потрапити додому.

Нагадаємо, сьогодні, 31 серпня, в аеропорту "Жуляни" застрягли близько сотні українців, рейси яких були скасовані. Один з потерпілих Іван, розповів ТСН.uа, що вони не можуть вилетіти до Іспанії через те, що туроператор не сплатив рейси.

"У нас рейс з Жулян на Тенеріфе, авіаперевізник Dart Airlines, туроператор "IdrisKa tour". Наразі, інформації про виліт в аеропорту немає. Нам аеропорт оголосив, що туроператор не сплатив авіакомпанії цей переліт і зараз, по суті, близько 100 осіб перебувають в аеропорту і просто не можуть полетіти. Постраждало два рейси, перший – Київ-Аліканте, а другий – Київ-Тенеріфе. Це чартерні рейси від авіакомпанії Dart", – розповів Іван. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація