Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Хіт сезону: що таке рожевий шоколад і чому його варто спробувати

У 2019 році шоколадна фабрика Millennium запустила у виробництво новий продукт — рожевий шоколад.

 Для ринку шоколаду це рідкісний випадок появи справжньої новинки, а не переосмислення наявних рецептур. Для Millennium це не перший досвід експериментів у цій сфері. Так, фабрика першою на українському ринку випустила шоколад з цілим горіхом і пористий шоколад.

Рожевий шоколад став ще більш амбітним експериментом. Зокрема, тому, що споживач не знайомий з особливостями його створення. Сьогодні у компанії намагаються розвіяти міфи, що з’явились навколо новинки:

  • по-перше, рожевий шоколад від Millennium — це запатентована розробка українських фуд-технологів, а не запозичений рецепт.
  • по-друге, він на 100% складається із сировини натурального походження і не містить штучних барвників або ароматизаторів;

Втім, для споживача рожевий шоколад відрізняється не тільки особливостями рецептури, а й головною рисою — смаком. У нього легша текстура, ніж у білого шоколаду, смак менш солодкий, з яскраво вираженими фруктовими нотками.

рожевий шоколад_реклама

Процес запуску нового шоколаду на досить консервативному ринку — цікавий процес, в якому кожен етап складається з сотень деталей. В Millennium за розробку продуктів відповідає відділ Research & Development. Спочатку фахівці департаменту відвідують виставки і виробництва шоколаду з усього світу, вивчають тренди, збирають інформацію про новинки. Зібравши дані, технологи беруться за розробку власного рецепту. Наприклад, для рожевого шоколаду цей етап тривав близько року.

Не менш цікава частина створення нового смаку — проведення фокус-груп. Коли виходить щось абсолютно нове, думка людей на фокус-групах практично гарантовано ділиться надвоє: ті, кому кардинально не подобаються продукт, і ті, хто із задоволенням їх приймають. Так було і з рожевим шоколадом. Його смак став відкриттям для тих, хто в принципі відкритий до чогось незвичайного.

Раніше помітним нововведенням R&D-департаменту стала лінійка Fruits & Nuts, яку люблять європейські споживачі. Рожевий шоколад з’явився саме під цим брендом. Для нього також підібрали особливе поєднання горіхів та фруктів — мікс цільного мигдалю, фундука та журавлини, який підкреслює свіжість і натуральну кислинку рожевого шоколаду.

У компанії не сумніваються: рожевий шоколад стане найгучнішим відкриттям цього року. "В Європі рожевий шоколад зараз — хіт сезону. Тому для людей, які стежать за модними трендами і новинками — це справжня знахідка. Рожевий — це новий чорний", — упевнена маркетинг-директор шоколадної фабрики Millennium Арина Шебанова.

Залиште свій коментар

Вибір редакції