Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"Катастрофа": українські водії ошелешені станом доріг після сходження снігу

Біда однакова в усіх регіонах – хіба що в столиці проблеми на настільки загрозливі.

В Україні асфальт сходить разом зі снігом, а повернути дорогам життя з року в рік намагаються здебільшого ямковим ремонтом. Однак експерти запевняють, що це – найбільше зло, яке влада робить із дорогами, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Посеред  Кропивницького у маршрутки через яму відпало колесо. "В нас уже стало традицією в місті літаючі колеса. За останні пару тижнів чотири епізоди", - каже очевидець автопригоди Олег. У Рівному за небезпеку заснути за кермом можна не згадувати – там водії в тонусі, бо доводиться постійно маневрувати. "Навіть об’їжджаючи, все одно потрапляєш", - говорять про ями автомобілісти, котрі їздять містом на швидкості 10-20 км/год. "Катастрофа. Що вам сказати", - підсумовує стан доріг один із водіїв.

ВідеоПовернути дорогам життя: експерти називають ямковий ремонт найбільшим злом

Асфальт продовжує сходити зі снігом. Повернути дорогам життя намагаються здебільшого ямковим ремонтом. Однак це - найбільше зло, яке влада робить з дорогами, запевняють експерти. Чому погано латати ями, у яких містах дороги найдірявіші, і скільки реально треба коштів, щоб привести до життя дороги, дізнавалися наші кореспонденти. Ями, ремонт, дороги

Повернути дорогам життя: експерти називають ямковий ремонт найбільшим злом

У столиці значно краще, але теж далеко від ідеалу – кияни заздрять європейським дорогам. "Ходову і колеса вже заморилися робити", - зізнаються власники авто. Жителі столиці показують жахливі ділянки зі справжніми вирвами та запевняють, що ремонтників не бачили там роками. Максимум, що може відбутися з такими місцями – це підсипання щебеню та латка. На думку експертів, такий "ремонт" псує дороги ще більше. "Коли йде ямковий ремонт, щоразу при руйнування яма збільшується", - кажуть вони.

Щоб дороги не нівечилися так швидко, дорожнє покриття треба замінювати аж до землі – інакше воно матиме форму впадини, в ньому буде затримуватися вода, заходити у тріщини, замерзати там і відтаювати, тому ремонт не протримається і року. "Дорога повинна мати сферичну форму, щоби вода не затримувалася", - пояснюють фахівці. Натомість автодорівці досі керуються нормативними документами 1990-х років, за якими служби мають залатати дірку протягом 72 годин – і залатана нашвидкоруч ділянка після цього вже не вважається аварійною. На латки витрачають мінімум асфальту, а замість щебеню використовують шлак із териконів, який менш стійкий і швидше руйнується.

Фотогалерея "Укравтодор" залатав яму у відповідь на скаргу у соцмережі (4 фото)

Далі дорожники звітують про кілометри відремонтованих автошляхів, однак насправді це просто залатані дірки – видимість, а не вирішення проблеми. У містах ситуація ускладнюється ще й некомпетентним розподілом грошей – так у Чернівцях розпочали капітальний ремонт двох головних магістралей міста наприкінці листопада минулого року, зимою будівництво зупинилося, а цього року все здорожчало, тому добудовувати немає за що. Тим часом розриття стали глибші і неабияк дратують водіїв.

На Черкащині дорожні гроші поклали на депозит замість ремонту, тому туристичний маршрут краями Шевченка виглядає не краще. На запит журналістів прокоментувати невдалі ямкові ремонти в автодорі відповіли, що нині в них є важливіші справи. Дорожні активісти тим часом підрахували, скільки грошей необхідно на повноцінний ремонт усіх українських доріг – сума вийшла космічна: близько двох трильйонів гривень.

Кореспондент ТСН Наталія Гончарова

Залиште свій коментар

Вибір редакції