Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Компанія-прокладка роками привласнювала кошти "Укрзалізниці". Всього не вистачає понад 51 мільйон гривень

Компанія була у змові з колишніми працівниками "Укрзалізниці".

Розробник онлайн-системи продажу квитків ТОВ "Уніт" стало "прокладкою" між Укрзалізницею та клієнтом при купівлі квитків через інтернет. Лише за 2017-2018 роки керівники цієї приватної компанії заволоділи коштами товариства на загальну суму близько 51,2 млн грн. Про це повідомив директор філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Укрзалізниця" Олександр Войтко, передає пресслужба залізниці.

За його словами, "Уніт" розробив сайт онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua таким чином, щоб під час оплати квитків банківськими картками використовувався платіжний шлюз.

"Це фактично платіжний майданчик-посередник між сайтом продажу квитків та банками-еквайрами, через який проводяться транзакції купівлі-продажу квитків. Під час перевірки ми встановили, що, як не дивно, компанія-розробник прописала на сайті власний платіжний шлюз — Plategka.com. Після чого вони уклали низку "ексклюзивних" угод з банками-еквайрами в якості "агента", згідно з якими банки зобов’язані виплачувати ТОВ "Уніт" так звану "винагороду агенту" в розмірі 0,8% за кожну успішну транзакцію купівлі пасажирами квитків", — пояснив Войтко.

"Укрзалізниця" вважає це незаконним, адже угода між "Укрзалізницею" та ТОВ "Уніт" не передбачала використання шлюзу компанії-розробника.

"З метою відновлення справедливої конкуренції під час продажу квитків Укрзалізниця оголосила відкриті торги щодо закупівлі двох послуг: платіжного шлюзу та підтримки веб-сервісу. Одразу після цього ТОВ "Уніт" було розпочато компанію з блокування вказаних закупівель шляхом системного подання необґрунтованих скарг до Антимонопольного комітету України. "Укрзалізниці" все ж таки вдалося провести відкриті торги в системі Prozorro. Переможцем підтримки веб-сервісу була обрана інша компанія, яка запропонувала найбільш економічно вигідні умови. У зазначених торгах також брало участь ТОВ "Уніт", - розповів він.

Після цього ТОВ "Уніт" почало систематично подавати скарги в АМКУ, а потім ще й подали позов в Окружний адміністративний суд м. Києва. Суд видав ухвалу, що забороняє розгляд тендерних пропозицій до вирішення справи по суті.

"При цьому "Уніт" продовжує отримувати зазначену вище агентську винагороду без договірних відносин", — зазначив він.

Тепер "Укрзалізниця" збирається розробити власну систему онлайн-продажу квитків. Зараз через інтернет пасажири купують у середньому 110 тис. квитків на добу. Загалом в онлайн-системі компанії реалізується 56% проїзних документів, і популярність ресурсу постійно зростає. Саме тому ефективне функціонування онлайн-сервісу з продажу квитків сьогодні є пріоритетним завданням компанії, підкреслюють в Укрзалізниці.

Нагадаємо, 9 липня повідомлялося, що "Укрзалізниця" провела перевірку, під час якої виявила махінації колишнього керівника центру управління промисловістю. Посадовець незаконно привласнив сім мільйонів гривень.

ВідеоЗанедбані вагони та дорогі квитки: пасажири продовжують писати скарги на "Укрзалізницю" в соцмережах

Хвиля запитань до Укрзалізниці здійнялась після нашого минулого ефіру у четвер - в студії був керівник підрозділу Олександр Красноштан. Крім відмови від старих червоних доріжок у коридорах, наших глядачів, які користуються послугами залізниці, хвилює багато інших проблем. І з ними пасажири потягів стикаються мало не щодня. Сніданок зібрав найбільш гострі запитання до керівництва Укрзалізниці.    

Занедбані вагони та дорогі квитки: пасажири продовжують писати скарги на "Укрзалізницю" в соцмережах

Залиште свій коментар

Вибір редакції