Пасажирів не попередили, що літак летить без їхніх речей.
3 серпня авіакомпанія YanAir на понад 12 годин затримала виліт українських туристів з Києва до Тбілісі. Після відправки о 21:00 літак до Грузії прибув без багажа.
Про це повідомила одна з пасажирок рейсу Олена Реньова, передає Громадське.
Зазначається, що станом на 10:00 пасажири досі не отримали свої речі. "Представники компанії ігнорували питання пасажирів. Нас не попередили, що літак летить без багажу на борту. Про це ми дізналися вже у Тбілісі. Всі пасажири без речей", - розповіла жінка.
Вона також додала, що коли доставлять багаж — невідомо. Телефони перевізника не відповідають, а представники грузинського аеропорту сказали телефонувати їм після 16:00. Координаторка київського аеропорту "мовчки послухала та кинула слухавку".
За словами Реньової, летіли пасажири без послуг туроператора. Пасажири в аеропорту Грузії заповнили заяви на втрачений багаж та роз’їхалися по готелях.
Нагадаємо, авіакомпанія YanAir два дні поспіль переносила дату вильоту українських туристів, які чекали рейсу Одеса-Ріміні та у зворотньому напрямі. Вивізний рейс для туристів Join UP! з Ріміні до Одеси був запланований на 3 серпня. Водночас туристам рейсу з Одеси компанія запропонувала варіант вильоту до Ріміні з Києва 8 серпня.