Компанія YanAir затримала рейс з Києва до Тбілісі на півдня, а потім залишила туристів без багажа - ЗМІ

Компанія YanAir затримала рейс з Києва до Тбілісі на півдня, а потім залишила туристів без багажа - ЗМІ

Фото: Facebook/YanAir Airlines

Пасажирів не попередили, що літак летить без їхніх речей.

3 серпня авіакомпанія YanAir на понад 12 годин затримала виліт українських туристів з Києва до Тбілісі. Після відправки о 21:00 літак до Грузії прибув без багажа.

Про це повідомила одна з пасажирок рейсу Олена Реньова, передає Громадське.

Зазначається, що станом на 10:00 пасажири досі не отримали свої речі. "Представники компанії ігнорували питання пасажирів. Нас не попередили, що літак летить без багажу на борту. Про це ми дізналися вже у Тбілісі. Всі пасажири без речей", - розповіла жінка.

Вона також додала, що коли доставлять багаж — невідомо. Телефони перевізника не відповідають, а представники грузинського аеропорту сказали телефонувати їм після 16:00. Координаторка київського аеропорту "мовчки послухала та кинула слухавку".

За словами Реньової, летіли пасажири без послуг туроператора. Пасажири в аеропорту Грузії заповнили заяви на втрачений багаж та роз’їхалися по готелях.

Нагадаємо, авіакомпанія YanAir два дні поспіль переносила дату вильоту українських туристів, які чекали рейсу Одеса-Ріміні та у зворотньому напрямі. Вивізний рейс для туристів Join UP! з Ріміні до Одеси був запланований на 3 серпня. Водночас туристам рейсу з Одеси компанія запропонувала варіант вильоту до Ріміні з Києва 8 серпня.

За затримки авіарейсів пасажири зможуть отримати компенсацію - економічні новини

За затримки авіарейсів пасажири зможуть отримати компенсацію - економічні новини

Повʼязані теми:

Наступна публікація