Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Концентрація ям зашкалює: поліцейські показали найжахливішу дорогу в околицях Києва

Сумну першість отримала ділянка дороги в обхід Броварів.

Дорогу-переможницю за кількістю ям знайшли під Києвом – там на один шматок шляху зафіксували рекордну кількість скарг. Водії на Броварській кільцевій щодня розривають колеса у глибоких ямах, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Весна ще не настала, а вже видно, хто де не залатав. "Дупа скрізь, ця траса до Борисполя – взагалі жах, вона вся така", - скаржаться автомобілісти. Водії їдуть, як на американських гірках, фури під небезпекою розгубити товар. Іноземці не можуть збагнути, в чому причина: "Дороги дуже погані. Чому?". Кільцева Броварів – частина дороги державного значення Київ-Чернігів. Із неї чимало одразу потрапляють на СТО. В поліції не приховують, що ця ділянка є найпопулярнішою за викликами: "Водії так матюкаються, ми теж є водіями, ми теж все це бачимо, нам дуже неприємно все це, але, в свою чергу, ми робимо все, що є в наших повноваженнях".

ВідеоЯма на ямі: кому виставляти рахунок за розтрощені на дорогах колеса

Дорога-переможниця за кількістю ям. На один шматок шляху під Києвом у поліції зафіксували рекордну кількість скарг. Водії там щодня розривають колеса у глибоких ямах. Ця траса на Броварській кільцевій. ТСН вирушила подивитися, наскільки все там погано і як діяти водіям, які через баюри зазнають збитків.

Яма на ямі: кому виставляти рахунок за розтрощені на дорогах колеса

Поліція вже склала з десяток актів на Броварську дорожню експлуатаційну службу. Але там завжди знають, чому усунути проблему не вийде: "Вони нам надавали спочатку відповіді про те, що в зв’язку з тим, що несприятливі погоді умови, вони не можуть відремонтувати дорогу, так як було дуже холодно і лежав сніг". Хоча трохи ближче до Києва, де менші ями, їх таки латають.

Якщо ви пошкодили автомобіль через ями, адвокати радять викликати поліцію і не погоджуватися з тим, що машина - це об’єкт підвищеної небезпеки. Найчастіший протокол, який складають поліцейські – не зміг об’їхати перешкоду. "Коли поліція приїжджає на місце, вони там можуть щось нарозповідати водію: а ти сам міг об’їхати, от ми складаємо на тебе протокол, що ти не міг об’їхать, от ми складаємо на тебе протокол по 124-й, а ти іди в суд і доводь, що ти не винуватий", - пояснює юрист Олександр Швець.

Він наполягає, що водій може бути винен лише в тому разі, коли перед ямою був попереджувальний знак, вона на дорозі була одна і він навмисне в неї в’їхав. В іншому випадку слід вимагати складання акту про обстеження ділянки дороги. Аварійною вважається глибина ями, більша за 5 см. "Найголовніше – вимагати від працівників поліції скласти протокол про адмінправопорушення за статтею 140 на представника цієї дорожньої організації, особи, яка відповідає за утримання дороги. Тільки тоді реально буде отримати компенсацію за спричинену шкоду", - каже адвокат. Юрист попереджає, що процес тривалий, затратний, але виграти можна.

У міністерстві інфрастурктури запевняють, що цьогоріч на дороги виділять 50 мільярдів гривень, тоді як минулого було 37. У зимових проблемах ніяких сюрпризів в уряді не вбачають. "Ми звикли до такої негативної тенденції, що коли сходить сніг, то сходить у нашій державі й асфальт. Але з 2018 року на всі дороги йде гарантія 5 років, а на державного значення 10", - пояснив радник заступника міністра інфраструктури Вадим Олійник. Тому урядовці радять тицяти носом відповідальних за аварійні ділянки, бо грошей на ремонт вистачає.

Кореспондент ТСН Наталія Гончарова

Залиште свій коментар

Вибір редакції