Корпорація "Другий паспорт" планує відкриття генерального представництва в Києві Новини компаній

Корпорація "Другий паспорт" планує відкриття генерального представництва в Києві

"Другий паспорт" функціонує на ринку міграційних послуг більше 9 років, планує зміцнити бізнес в Україні.

Сьогодні, під брендом корпорації функціонує 50 представництв за моделею франшизи в країнах СНД.

Компанія, з головним офісом в Нью-Йорку співпрацює з партнерами в 70 країнах. З огляду на затребуваність сервісу, пов'язаного з оформленням туристичних та робочих віз, пошуком роботи, житла, отриманням навчальних віз, допомоги в пошуку ВУЗів за кордоном, лікуванням, оформленням ВНЖ, другого громадянства і адаптаційних послуг, корпорація зосередилася на відкритті дочірнього офісу офісу в Києві. Отже, "Другий паспорт" шукає партнерів за для здійснення задуму.

За словами президента "Другого паспорта" Юрія Моши: "Бізнес компанії зараз на підйомі. Межі стерті, люди мігрують у пошуках кращих умов життя. Потенційні можливості операторів ринку ростуть. Згідно нашою аналітиці, щорічний приріст становить 30%. Ми лідери в сегменті за кількістю офісів, масиву функціональної інформації, зібраної на нашому сайті, кількості клієнтів і передплатників в соц. мережах. Я впевнений в ефективності функціонування генерального представництва і виході на окупність капіталовкладень за 20 місяців. Задача полягає в пошуку грамотного партнера, який, пройшовши тримісячний курс навчання, почне заробляти разом з "Другим паспортом".

Вартість відкриття ДП обійдеться партнеру, який володіє 50% акцій представництва в 25 000 USD. Очікуваний прибуток від функціонування ДП складе 32 000 USD за 36 міс. роботи. Це 20% від кожної суми, сплаченої клієнтом. Пакет ДП включає навчання для керівника та 24/7 підтримку від фахівців головного офісу. ДП матиме право переважного отримання заявок.

На допомогу керівнику надасться доступ до корпоративної SRM-системі. Він зможе вивчити технології роботи не тільки в форматі он-лайн вебінарів і консультацій по каналах YouTube, Instagram, Telegram, але і в центральному офісі. Менеджмент представництва пройде 10 годинну програму навчання з бізнес-тренером. Завдяки отриманій інформації і підтримки з боку президента "Другого паспорта" Юрія Моши, готового забезпечити особисте менторство, Start-up пройде безболісно.

ДП працюватиме від імені відомого бренду "Другий паспорт", за перевіреною і ефективною технологією 100% задоволеності клієнтів. При цьому, воно буде використовувати корпоративний бренд-бук, отримає домен 2 рівня на vtoroipasport.com. Головний офіс уже розробляє індивідуальний набір банерів для кожного представництва, макетів для соц. мереж і веб-ресурсів. Реклама ДП буде фігурувати на корпоративному  сайті, ресурсах "Другого паспорта", партнерських компаній. Урочисте відкриття підтримає PR-кампанія, забезпечена головним офісом.

Представництво отримає статус еталонного офісу. З огляду на вимоги до такого офісу, відбір кандидатів, готових прийняти місію, буде вибірковим. ДП не тільки надаватиме послуги клієнтам, а й матиме можливість залучати нових франчайзі, поширюючи досвід і отримуючи додатковий заробіток. За результатом відкриття офісів франчайзі в Україні, ДП отримає відсотки від вартості оплати договору франчайзі. Крім того, представництво щомісяця забезпечуватиметься 300 цільовими лідамі. На відміну від ДП, офіси франчайзі ліди заробляють за умови виконання бізнес-плану і забезпечення реклами.

"Нам потрібна max. продуктивність в Україні. Цього можна досягти, в разі якщо ДП керує підприємець, який вклав в свій офіс власні кошти. "Другий паспорт"- американська корпорація, що розташувалася в Нью-Йорку на Манхеттені. За історію роботи ми надали послуги 5000 тисяч клієнтів і заробили стійку репутацію. Ми заохочуємо лідерів і щасливі прийняти їх до команди", підсумовує президент Юрій Моша.

Наступна публікація