Після аварії чиновники обіцяли обладнати всі переїзди автоматичними шлагбаумами, сигналізацією і камерами спостереження.
У середу, 12 жовтня, річниця трагедії в Марганці, коли переїзд став братською могилою для 46-ти пасажирів автобуса, яких розчавив потяг.
Влада тоді обіцяла прокласти тунель на цьому місці, а решту переїздів на території області - обладнати шлагбаумами, світловою та звуковою сигналізацією і камерами спостереження.
Зараз же потяги тут як їздили, так і їздять, а от на місці автомобільного переїзду встановлені величезні бетонні блоки.
Нагадаємо, саме на цьому місці, рік тому, сталася одна з наймасштабніших та найбезглуздіших в Україні ДТП. 12 жовтня на 116-му км залізничного переїзду Нікополь-Марганець 180-тонний локомотив зніс переповнений людьми автобус "Еталон". Унаслідок цього загинуло 46 людей.
Після цієї трагедії чиновники наввипередки обіцяли безпеку по всій країні - автоматичні шлагбауми і чергових на кожному переїзді. Утім за рік після того навіть головний ревізор придніпровської залізниці Сергій Савченко визнає, що усі ці наполеонівські плани Україні не по кишені, і взагалі вони нічого не гарантують.
"На донецькій дорозі збили 4 шлагбаума, збили пост чергового по переїзду, загинула чергова по переїзду, тобто говорити про те, що це панацея, і вона вирішить всі питання - не доводиться", - повідомив Савченко.
На Львівщині про закритий шлагбаум тільки мріють. І це не зважаючи на те, що неподалік від нього в містечку Брюховичі знаходиться школа. А із засобів безпеки тут тільки облуплені знаки і світлофор, який часто пищить ухолосту.
На Київщині на бортницькому переїзді і світлофор справний, і чергова на місці, і навіть 4 шлагбауми є. Утім поряд із кОлією - щойно встановлений пам'ятник родині, яка загинула тут рік тому. Дорога до пологового будинку закінчилась для них на цвинтарі.
Але не дивлячись на сумне нагадування, водії та пішоходи продовжують порушувати правила руху. Перші, особливо в годину пік, можуть навіть самостійно підняти шлагбаум. А ті, що ходять пішки - геть на нього не зважають.
В свою чергу в Укрзалізниці повідомили, що за цей рік встигли відремонтувати тільки 70 переїздів і встановитии 11 автоматичних шлагбаумів. І ще понад тисячі чекають своєї черги.
Читайте також:
Причиною катастрофи у Марганці визнали людський фактор
Річниця жахливої аварії в Марганці: як живеться вцілілим пасажирам
До Євро-2012 в Україні модернізують 1492 км залізниці
Син однієї із загиблих у Марганці наклав на себе руки