Покупець стверджує, що придбав вкрадений Kindle і був побитий представником компанії-продавця

Чоловік каже, що його передусім цікавить нематеріальний бік вирішення конфлікту. Однак інша сторона заявляє про провокацію і вимагання 5 тисяч доларів.

29 травня маркетолог Роман Рибальченко вирішив придбати в онлайн-магазині електронну книжку на подарунок другові, однак купівля призвела до того, що за два дні чоловік був змушений пройти огляд судмедексперта.

Про це підприємець написав у Facebook сьогодні, 11 червня: у цього повідомлення більше 5 тисяч лайків і 3 тисяч поширень.

Как я купил в STYLUS.ua ворованный Amazon Kindle, решил рассказать об этом лично владельцу и CEO Andrew Karpiuk (Андрей...

Posted by Роман Рыбальченко on Monday, June 11, 2018

Amazon Kindle Paperwhite, придбаний у Stylus.ua, стверджує Рибальченко, виявився вкраденим: разом із другом вони спробували прив'язати пристрій до аккаунту на Amazon, однак у них не вийшло. Підтримка відповіла, що ця книжка перебуває в статусі "вкрадений/загублений". Дзвінок до колл-центру українського магазину нічого не вирішив, оскільки працівник був некомпетентний у питанні і, згідно з дописом, відповів, що не знає "що таке цей ваш Amazon".

Рибальченку вдалося зв'язатися напряму із власником торгової марки української компанії - Андрієм Карпюком, який перебував в Одесі на маркетинговій конференції, через Facebook.

За його словами, зустріч на заході одразу почалася зі звинувачень Карпюка: що його навмисне "висмикують" з доповіді. Рибальченко у відповідь вжив нецензурне слово щодо придбаного товару, нібито саме після цього Андрій "накинувся" на нього: "Починає бити мій ноутбук об стіл і підлогу, підскакує до мене і починає завдавати методичні удари кулаком мені в брову". Як наслідок, лікарі наклали маркетологу два шви. Після огляду медиків йому ще потрібно буде повторно відвідати офтальмолога і перевірити сітківку ока.

довідка

"Написав заяву до поліції, поліцейські навіть не приїхали в готель опитати свідків і Андрія," - додав він.

З Карпюком Рибальченко зустрівся ще раз у присутності організатора конференції. Роман хотів публічних вибачень, однак власник онлайн-магазину, з його слів, погоджувався лише на оплату роботи лікарів.

У коментарі ТСН.ua постраждалий пояснив, чому вирішив поговорити з власником магазину особисто і навіщо зустрівся з ним вже після побиття.

Я багато сил приділяю тому, щоб український інтернет-маркетинг ставав ліпшим
Роман Романченко

"Я займаюся маркетингом, і я хотів розповісти Андрію, як спілкувався колл-центр, у нас з ним спільні друзі-знайомі були... Я подумав, що це хороший привід для мене як підприємця розповісти напряму іншому підприємцю, що в нього відбувається в бізнесі. Я звик працювати на рівні власник-власник. Якщо є проблема в бізнесі, яка мені здається цікавою для власника, то я розповідаю. Я багато сил приділяю тому, щоб український інтернет-маркетинг ставав ліпшим", - зазначив Рибальченко.

На зустрічі після сутички він вирішив домогтися публічних вибачень, однак йому це не вдалося.

"У кожного є свої таргани: ти говориш щось одне, а людина чує зовсім інше. Я припустив, що наступив на больову точку, сам того не усвідомлюючи. Дав йому час одуматися, паралельно проходив лікарів. Потім ми зустрілися в п'ятницю (8 червня, - ред.) з Андрієм і незалежним модератором. Я очікував передусім публічних вибачень, оскільки це відбулося в публічному місці: багато хто бачив мене з цим розбитим оком. Це ненормально, я вважаю", - розповів маркетолог.

Мене турбує передусім публічне вибачення
Роман Рибальченко

Після цього посту, за словами Романа, Карпюк зателефонував йому, однак вони все одно не змогли домовитися про мирне вирішення питання: "Він починає говорити про гроші, а я говорю, що мене турбують не гроші, мене турбує передусім публічне вибачення. Я готовий повторно зустрітися із модератором, щоби вибрати для нього форму публічного вибачення, яка влаштує обидві сторони. Компенсація моїх прямих і непрямих витрат - це вже інше питання".

Рибальченко заявляє про можливий позов до суду і вже спілкувався з адвокатами.

"У мене є свідок, який бачив, як Андрій завдає ударів", - заначає Роман.

Він також зауважив, що готель, в якому відбулася сутичка, досі не може надати відеозаписи з місця події: "Вони надіслали відповідь моєму адвокату, що за дві доби у них всі відеозаписи перезатираються. Хоча ми в них неодноразово уточнювали: чи ви зафіксували час (нападу, - ред.), чи впевнилися, що записи не перезатруться. Вони відповіли: "Так". А потім написали адвокату, що раптом перезатерлося".

Карпюк тим часом на останній зустрічі нібито заявляв, що знає керівників мережі готелів, де відбулася сутичка. Він зауважував, що "перед сезоном зайвої уваги їм непотрібно".

Наразі потерпілий написав заяву до поліції та здійснює лікування після купівлі подарунка другу.

Відповідь іншої сторони

Андрій Карпюк у коментарі ТСН.ua зауважив, що є власником торгової марки і сайту онлайн-магазину, однак не торкається операційних питань Stulys.ua: "Я не можу сказати, що я людина, яка вирішує питання від імені компанії".

"Я попросив у Романа деталі проблеми в переписці у Facebook. Він мені деталі не дав і попросив мене вийти (під час конференції, - ред.)", - розповів Карпюк.

За його словами, Роман одразу звернувся до нього з нецензурною лайкою, після чого Андрій "трохи луснув" чоловіка, оскільки "на таке важко відповідати посмішкою". Він стверджує, що не пам'ятає, як бив по очах і розсік брову.

"Мені соромно, що я емоційно не стримався. На таке важко відповідати по-нормальному. Мені прикро через це", - заявив Карпюк.

Також він додав, що ноутбук Рибальченка працює після удару. 

Щодо зустрічі 8 червня після сутички, то Андрій Карпюк стверджує, ніби запропонував Романові вибачення, водночас зазначивши, що той теж був неправий, оскільки "не нормально звертатися до людей матом". Також він пропонував оплатити медичні витрати. Романа ж нібито не влаштував варіант просто потиснути руки, він почав вказувати, що через травми й несправний ноутбук після сутички мав паузу у діяльності.

"Почалося вимагання грошей в мене... Він просто хоче пропіаритися і заробити на цьому грошей, тому маніпулює ситуацією [...] У п'ятницю (8 червня, - ред.) виявилося, що його ситуація (з купівлею Kindle, - ред.) була вирішена. Хлопці, які займаються кастумер-сервісом (обслуговування клієнтів. - ред.), запросили його в магазин для того, щоб повернути гроші і отримати інформацію, щоб розпочати внутрішнє розслідування. Чому він не прийшов до магазину і ескалує цю ситуацію - я не розумію", - зазначив він.

Дії Рибальченка, на його думку, мали провокативний характер і були спрямовані на розголос.

"Я вважаю, що був неправий, бо підняв руку. Але я вважаю, що вчинив по-чоловічому. [...] Це була чистої води провокація (з боку Романа, - ред.), він мав розуміти, що я не вирішую ці питання в компанії", - заявив Карпюк.

Також він назвав суму, яку нібито Роман попросив за урегулювання конфлікту.

"Я маю запис телефонної розмови. Я сьогодні йому зателефонував та спитав: нащо він те робить. Він сказав, що сума в 5 тисяч доларів те питання зможе вирішити", - стверджує Андрій.

Аліна Денисенко

Залиште свій коментар