Квиток на Hyperloop буде дешевшим, ніж на літак та потяг – Мінінфраструктури

Час поїздки від Києва до Одеси триватиме 30 хвилин.

Будівництво одного кілометра труби Hyperloop коштуватиме близько 10 мільйонів доларів, а ціна на нього не перевищуватиме ціни квитків на літак або потяг.

Про це у коментарі УНІАН повідомив заступник голови директорату державної політики у сфері цифрової інфраструктури на транспорті Міністерства інфраструктури Фарід Сафаров.

"За оцінками компаній, 1 км наземної труби Hyperloop коштуватиме 10 млн доларів. Це дешевше, ніж будувати залізницю. Правда, якщо будувати підземний Hyperloop, то це збільшує вартість будівництва разів у 8", - заявив він.

Також Сафаров зазначив, що поки що йдеться лише про вантажоперевезення, тому ціна квитка не прораховувалася.

"Все почнеться з вантажоперевезень. Доки не переконаємося, що все безпечно, на пасажироперевезення мало хто переходитиме. Але з точки зору квитка, то він буде дешевшим, ніж літак і залізниця. Тому що підтримувати інфраструктуру в Hyperloop дешевше", - підкреслив він.

За словами Сафарова, з Києва до Одеси за допомогою Hyperloop можна буде дістатись за 30 хвилин. Він також розповів, що поїзд, який переміщуватиметься у вакуумі, буде виробляти енергію, що також стане джерелом доходу.

Hyperloop є проектом одного з видів вакуумного потяга. Цю ідею розвиває співзасновник компанії SpaceX Ілон Маск. Система використовує магніти і турбіни, які запускають капсули на магнітній подушці, для руху з величезною швидкістю порожнистими трубами. Принцип схожий з пневматичною поштою, що використовувалася для транспортування документів. Теоретично такий потяг зможе розігнатися до 1 102 км/год.

У лютому 2018 року міністр інфраструктури Володимир Омелян оголосив про появу Hyperloop в Україні. За його словами, перший майданчик для випробувань буде відкрито у Дніпрі у 2019 році.

ВідеоУкраїнські чиновники всерйоз заявляють про наміри збудувати "Гіперлуп"

Чиновники, бізнесмени та науковці замахнулися на рекорди Ілона Маска. І кажуть, що готові збудувати український "Гіперлуп". Бо певні, що в Україні для цього є всі ресурси, та й у сучасному світі вже нерентабельно будувати звичайну залізницю. Дешевше - вакуумний потяг.

Українські чиновники всерйоз заявляють про наміри збудувати "Гіперлуп"

 

Залиште свій коментар