Лідія Таран закликала 19 грудня приєднатись до здійснення мрій важкохворих дітей

Вже п’ятий рік поспіль напередодні Дня Святого Миколая ведучі телеканалу "1+1" у соціальному ролику закликають допомогти дітям простим способом - лише переглянувши блок реклами.

Лідія Таран звернулась до телеглядачів з проханням переглянути рекламний блок 19 грудня 2017 року о 20:10 після випуску ТСН. Всі кошти, отримані від рекламодавців у період прайм-тайму, будуть направлені на здійснення мрій важкохворих дітей в рамках проекту "Здійсни мрію" благодійного фонду "Ти не один" 1+1 медіа.

19 грудня - Здійсни мрію

Проект існує від квітня 2016 року. За цей час було здійснено майже півсотні дитячих мрій з усієї України. Діти та їх батьки відчули, що вони не одні і повірили в те, що дива бувають.

"Наукою доведено, що позитивні емоції – це найкращі ліки від усіх хвороб. І саме почуття щастя здатне зцілити дитину. Ці діти потребують віри в те, що бажання можуть здійснюватися, потребують віри в дива – і саме ми можемо зробити цю віру дійсністю, виконавши хоча б одну, заповітну мрію хворої дитини. Втілення цього бажання може стати першим кроком на шляху до одужання і в наших силах допомогти зробити цей крок. Давайте разом скажемо кожній хворій дитині "Повір у дива! Ти не один!", –  говорить керівник благодійного фонду "Ти не один" 1+1 медіа Власта Шовковська.

За чотири роки в рамках акції "День Святого Миколая" телеканал "1+1" зібрав більше 615 000 гривень. Разом із благодійним фондом "Крона" у Національну дитячу лікарню "Охматдит" вдалося придбати роторну центрифугу у відділення переливання крові, спеціальний фазований датчик для ультразвукових досліджень серця і судин маленьких пацієнтів відділення реанімації новонароджених, а також ротаційний мікротом – обладнання, необхідне для діагностики онкозахворювань.

 "Щороку ми спостерігаємо збільшення залученості телеглядачів. Я сподіваюся, цього разу ми залишимо цей тренд, адже це найпростіший спосіб допомогти – просто подивитись рекламу", - розповідає PR-директор "1+1 медіа" Світлана Павелецька.

Чим більше людей подивиться рекламний блок, тим більше коштів буде отримано від рекламодавців і тим більше дитячих мрій буде здійснено!

За додатковою інформацією звертайтеся до керівника групи з корпоративної соціальної відповідальності "1+1 медіа", Марини Гриценко, + 38 098 8296845, m.grytsenko@1plus1.tv.

Залиште свій коментар

Наступна публікація