Авіакомпанія МАУ пообіцяла клієнтам компенсацію і висуне претензії до обслуговувальної компанії.
У неділю, 26 травня, ввечері літак авіакомпанії МАУ рейсом Київ-Одеса вилетів, не дочекавшись останнього автобуса з зареєстрованими на рейс пасажирами.
Як повідомили пасажири виданню "Думська", черга на посадку була довгою, а останніх пасажирів збирали до автобуса тривалий час, останніми їхали до літака близько 30 зареєстрований пасажирів. Однак автобус до літака не доїхав і повернувся назад до терміналу. Як виявилось, літак полетів, не дочекавшись останнього автобуса. При цьому зазначається, що овербукінгу на рейс не було – всі крісла залишились порожніми.
Видання розповідає, що одна родина опинилась розірваною – батько з донькою встигли поїхати раніше і відлетіли вчасно, тоді як матір з другою дитиною залишились у "Борисполі". Ті, хто таки потрапили в літак, кажуть, що екіпажу дали команду злітати і пасажирів не перераховували. Пасажирів, за твердженням очевидців, пізніше повезли до Одеси автобусом.
Авіакомпанія МАУ покладає провину на співробітників обслуговувальної компанії "Аерохендлінг" і готує до неї претензію, ведеться службове розслідування.
"Усім пасажирам, що не відлетіли, було надано харчування, а також можливість обрати альтернативний варіант дістатися пункту призначення. Пасажири, які вирішили відлетіти наступного дня до Одеси, були розміщені в готелі. Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також, згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 євро", - йдеться у заяві перевізника.
Заява авіакомпанії МАУ, стосовно рейсу PS055 Київ-Одеса від 26.05.2019р. Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, та...
Опубліковано Fly UIA Понеділок, 27 травня 2019 р.