Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Медична реформа збільшила попит на страхування – експерти

Завдяки медичній реформі зросла кількість українців, які застрахувалися за програмами добровільного медичного страхування. Про це говорять не тільки експерти, але й статистика.

Так, за даними страхової компанії "ІНГО Україна", кількість застрахованих лише за останній рік збільшилася на 31%. А протягом 9 місяців 2019 року вона сплатила за лікування своїх застрахованих понад 128 млн грн.

"Ми бачимо, що протягом останніх двох років кількість бажаючих застрахуватися постійно зростає, - розповів заступник голови правління страхової компанії "ІНГО Україна" Сергій Майстренко, - Більше цікавитися медичним страхуванням стали не лише юридичні особи, а й пересічні громадяни. Медична реформа, яку впроваджує уряд, познайомила людей з принципами страхування. Вони стали краще розуміти як працює система, як можна заощадити на медицині і отримати якісне медичне обслуговування за прийнятні гроші. Для цього не потрібно "дякувати" лікарям чи стояти в чергах".

Майже 40% з суми виплат в 128 млн грн було спрямовано на оплату амбулаторно-поліклінічної допомоги для дорослих. Ще 22% витрачено на придбання ліків та засобів медичного призначення. Також компанія сплачувала допомогу для дорослих в рамках стаціонару (10%), послуги стоматології (9%), амбулаторно-поліклінічної допомоги для дітей (8%), стаціонарну допомогу для дітей (2%) та решту послуг (9%).

За аналогічний період до медичного контакт-центру страхової компанії надійшло понад 281 тис звернень, що на 31% більше, ніж минулого року. Експерт "ІНГО" Сергій Майстренко зазначає, що сьогодні контакт-центри страхових компаній організовують медичну допомогу не лише за допомогою телефонії. Оператори також спілкуються із застрахованими в найбільш поширених додатках – вайбері, телеграмі та месенджері фейсбук. А замовлення медичних послуг чи препаратів вони можуть робити безпосередньо в базі даних постачальника.

Завдяки веб-інтеграції спеціалісти контакт-центру готові самостійно записати вас до лікаря, сформувати пакет призначених ліків одразу при первинному зверненні, а консультація в клініці відбувається без подальшого віддзвону. Це дозволяє скоротити час, зменшити кількість зайвих контактів та фактично виключає операційні помилки. Спочатку технологію використовували для власного медичного центру ІНГО. Тепер вона масштабується на інші клініки та аптеки.

Раніше зазначалося, що українці витратили на лікування критичних захворювань в іноземних клініках на суму понад 2 мільйони євро.

Залиште свій коментар

Вибір редакції